1

مردم صرفه جویی در مصرف برق را جدی بگیرند

  • کد خبر : 106067
  • 31 خرداد 1402 - 18:34
مردم صرفه جویی در مصرف برق را جدی بگیرند
استاندار قزوین با بیان اینکه عدم قطع برق در واحدهای مسکونی به معنای این نیست که مشکل برق نداریم، گفت: محدودیت‌هایی که برای صنعت ایجاد می‌شود به نفع تولید و اقتصاد نیست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهار کرد: این روزها مصرف برق یکی از مباحث مهم کشور به حساب می‌آید و در ایامی هستیم که به دلیل دمای هوا مصرف برق افزایش پیدا می‌کند، به همین دلیل مصرف برق باید مدیریت شود.

وی افزود: در همین راستا مدیریت باید به گونه‌ای صورت گیرد که هم زیرساخت‌های برق تأمین شود و هم در تولیدات صنعتی و کشاورزی کمترین مشکلی در زمینه برق به وجود بیاید.

اعلایی گفت: استان قزوین در حوزه تولید در سطح کشور نقش جدی و اساسی دارد و به همین جهت تمام برنامه ریزی ها در حوزه مصرف برق باید گونه‌ای صورت گیرد که آسیب جدی‌ای به واحدهای تولیدی نرسد.

استاندار قزوین اضافه کرد: با مدیریت انجام شده و با توجه به حجم درخواست و میزان تقاضای برق خوشبختانه مشکلات کمتری نسبت به سال‌های گذشته داریم و در تلاش برای رفع مشکلات موجود هستیم.

 

 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: عدم قطع برق در واحدهای مسکونی به معنای این نیست که مشکل برق نداریم چراکه محدودیت‌هایی که برای صنعت ایجاد می‌شود به نفع تولید و اقتصاد نیست و تمامی مردم قزوین درخواست داریم که نسبت به مدیریت مصرف برق دغدغه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر برق در اختیار واحدهای مسکونی است مردم می‌توانند با یک صرفه جویی درصد پایین در مدیریت کلان برق تأثیر قابل توجهی را بگذارند.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئولین و زحمت کشان حوزه برق ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های دولت سیزدهم میزان تولید برق به خصوص از انرژی‌های تجدید پذیر به طور سالیانه افزایش یابد تا عقب افتادگی‌های موجود جبران شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=106067

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.