0

مرکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین جنوب شرق تهران یکساله شد

  • کد خبر : 134852
  • 12 تیر 1403 - 10:34
مرکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین جنوب شرق تهران یکساله شد
علیرضا غضنفری با اشاره  به نقش مهم مراکز راهبری در هدایت و پایش مکانیزه و هوشمند  شبکه توزیع برق

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو(پاون)، علیرضا غضنفری با اشاره  به نقش مهم مراکز راهبری در هدایت و پایش مکانیزه و هوشمند  شبکه توزیع برق فشارضعیف و افزایش تعاملات و هماهنگی های دوسویه مناطق ومراکز راهبری از بهبود کیفیت ارائه خدمات و افزایش میزان رضایت مندی مشترکان و شهروندان، ساماندهی تجهیزات عیب یابی و پیگیری رفع نواقص وخرابی های دستگاه وخودروهای عیب یابی به صورت متمرکز، استفاده بهینه ازاطلاعات GIS در شناسایی آنی مسیر تغذیه مشترکان وکاهش زمان شناسایی پست و فیدر دارای خاموشی، پایش لحظه ای تغییرات ایجاد شده در شبکه فشار ضعیف، صحت ثبت اطلاعات حوادث و ارائه خدمات به مشترکان، کنترل و شناسایی دقیق نقاط پرعارضه وپربار شبکه و پیگیری برنامه های اصلاحی،  ارائه گزارشات تحلیلی دقیق از وضعیت شبکه و افزایش ایمنی شهروندان در برابر مخاطرات وآسیب های ناشی از نقاط ناایمن به عنوان بخشی از دستاوردهای ارزنده این مرکز نام برد.
وی در همین خصوص گفت: بهره برداری از این مرکز، ارائه خدمات به بیش از یک میلیون مشترک برق در محدوده جنوب شرقی تهران را بهبود بخشیده و با تداوم اجرای برنامه های ویژه و تحولی مجموعه برق پایتخت میزان رضایت مندی مشترکان از خدمات ارائه شده بیش از گذشته افزایش یافته و امیدواریم با این فرآیند بتوانیم بیش از پیش در مجموعه برق کشور به عنوان دستگاهی مردمی و پیشرو، ارائه دهنده خدماتی نوین و شایسته به مخاطبان و ذینفعان باشیم.
شایان ذکر است پس از مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکین شهر تهران واقع در حوزه ستادی این شرکت و مراکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین جنوب غرب و جنوب شرق تهران که پیش از این مورد بهره برداری قرار گرفته است همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مقامات شرکت توانیر، از مرکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین شمال شرق تهران نیز رونمایی و فعالیت این مرکز به صورت رسمی آغاز شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134852

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.