2

مسئول روابط عمومی «شرکت مدیریت تولید برق بعثت» منصوب شد

  • کد خبر : 90122
  • 27 آبان 1401 - 17:36
مسئول روابط عمومی «شرکت مدیریت تولید برق بعثت» منصوب شد
مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت با حضور حسین طارمی، مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت برق حرارتی برگزار شد.

با صدور حکمی از سوی مسعود شیخ، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت، مسعود متین با حفظ سمت (مدیر دفتر هیئت مدیره) به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت با حضور حسین طارمی، مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت برق حرارتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، طارمی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید در این دنیای دیجیتال به روز شده و راه‌های تازه‌ای برای شناساندن مجموعه خود پیدا کند، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم روابط عمومی در عصر دیجیتال که شامل ابزارهایی مانند وب، اپلیکیشن و فضاهای مجازی بوده، پایش است.

مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی شبانه روزی بوده و محدود به زمان و مکان نیست، گفت: همکاران شاغل در مجموعه روابط عمومی همواره باید به موضوعاتی همچون راهکارهای تبلیغات اطلاع رسانی، افکارسنجی، برقراری ارتباطات داخلی و بیرونی توجه ویژه ای داشته باشند.

طارمی در ادامه به ضرورت انجام وظایف محوله به مدیران روابط عمومی نیروگاه ها براساس سر فصلهای ابلاغی دفتر روابط عمومی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی اشاره و بیان کرد: مدیران روابط عمومی علاوه بر اجرای برنامه های متعدد جهت شناساندن زحمات بسیار زیاد تلاشگران محجوب صنعت برق به مردم عزیز ایران باید جهت حضور پر رنگ دانش آموزان برای بازدید علمی از نیروگاه ها هم تمهیدات لازم را بیاندیشند.

 

 

نیروگاهیان

وی ادامه داد: همانگونه که عملکرد صنعتگران صنعت برق مورد توجه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و رئیس جمهور و وزیر نیرو در یک ماه از این عزیزان تقدیر به عمل آورده اند، ما هم در مجموعه روابط عمومی باید تلاش کنیم با رویکردی جدید و کار برنامه ریزی شده نحوه خدمت رسانی این عزیزان را برای مردم غیور کشورمان تبیین کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که دایره فعالیت روابط عمومی‌‌‌ها متناسب با نوع فعالیت سازمان و یا شرکت ها، گسترده است، بنابراین می توان گفت که تهیه و تدوین محتوای رسانه ای برای معرفی و تبلیغات یک سازمان و یا راه اندازی کمپین‌‌‌های خبری و برگزاری جلسات، مراسم‌‌‌ها و کنفرانس‌‌‌های مطبوعاتی همگی در حوزه وظایف مدیران روابط عمومی تعریف می‌‌‌شود.

در ادامه مراسم، شیخ ضمن ارائه گزارشی از مجموع اقدامات انجام شده در شرکت مدیریت تولید برق بعثت، به برنامه ریزی های انجام شده جهت تنویر افکار عمومی در صنعت برق اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش موثر روابط عمومی در شرکت مدیریت تولید برق بعثت، عنوان کرد: روابط عمومی کمک می کند از طریق ارتباطات، رسانه‌های سنتی، شبکه‌های اجتماعی و برخوردهای حضوری، شرکت رابطه‌ای سازنده و مثبت با جامعه داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات محمد کامیار، مسئول سابق روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=90122
  • نویسنده : بهروز یوسفی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.