4
در نشست تخصصی ارتقای بهره وری در بخش‌‎های منابع انسانی اعلام شد؛

مستند سازی بیش از ۵۰۰ تجربه صنعت آب و برق/ اندیشکده صنعت آب و برق راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 114910
  • 03 آبان 1402 - 18:27
مستند سازی بیش از ۵۰۰ تجربه صنعت آب و برق/ اندیشکده صنعت آب و برق راه اندازی می‌شود
مدیرکل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو یادآور شد: در حوزه توسعه مدیران، ثبت دارایی مدیران، ارزیابی شایستگی مدیران، انتخاب وانتصاب مدیران، نظام ارزیابی مدیران، سلائق حرفه ای مدیران و آموزش و توانمندسازی مدیران در این بخش انجام می‌شود.

دومین روز از نشست تخصصی ارتقای بهره وری در بخش های منابع انسانی، توسعه مدیریت، تحقیقات و فناوری اطلاعات امروز( چهارشنبه) با حضور معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات این وزارت به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،”مرتضی بخشایش”، مدیرکل دفترمدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو در این نشست که با حضور معاونین منابع انسانی صنعت آب و برق و تعدادی از مدیران کل حوزه ستادی وزارت نیرو در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد، با اشاره به مفهوم خوشنامی تجمعی و بدنامی تجمعی، گفت: زمانی که در یک مجموعه مسئله‌ای پیش می‌آید، تنها به جزئی از سازمان مربوط نمی‌شود؛ بلکه آن موضوع دامن گیرهمه خواهد بود. با این نگاه باید همه به هم کمک کنیم تا مجموعه صنعت آب و برق ارتقاء داشته باشد و اتفاقات خوبی در آن رقم بخورد.

وی با توضیح اینکه این دفترحوزه ساختار و حکمرانی سازمانی را شامل می‌شود، افزود: بحث‌های ایجاد، ادغام، نمودارهای سازمانی، تعیین وظایف واحد های سازمانی، اسناد اداری و تفویض اختیار در این حوزه برنامه ریزی می شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو یادآور شد: در حوزه توسعه مدیران، ثبت دارایی مدیران، ارزیابی شایستگی مدیران، انتخاب وانتصاب مدیران، نظام ارزیابی مدیران، سلائق حرفه ای مدیران و آموزش و توانمندسازی مدیران در این بخش انجام می‌شود.

بخشایش با اشاره به اینکه حوزه آموزش و توانمندسازی مدیران اخیرا به فعالیت‌های این حوزه اضافه شده است، گفت: در حوزه نظام‌های مدیریت و بهبود سازمانی، بحث شورای توسعه مدیریت و کمیته‌ها، برنامه تحول اداری، مدیریت دانش و مدیریت فرهنگ سازمانی و نظام پیشنهادها پیگیری می‌شود. همچنین مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی وزارت نیرو جزو  دیگری از این حوزه است که اخیرا کتابخانه دفاع مقدس و خانواده در این مجموعه راه اندازی شده است.

وی از راه اندازی اندیشکده صنعت آب و برق در این مجموعه و تقویت موزه صنعت آب و برق خبر داد و گفت: بهره وری کیفیت و فرآیندها و بحث های نظام‌های استاندارد در این مجموعه مورد توجه قرار دارد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرکل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو با بیان اینکه بحث های نظام ارتباط با مردم و ساماندهی نظامات ارتباط با مردم از بخش مورد توجه این حوزه است، ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق سامانه های ۱۲۱ و ۱۲۲ و سی آر ام صنعت آب و برق با این مجموعه در ارتباط باشند.

بخشایش به کسب عنوان برتر دستگاه اجرایی در حوزه بهره وری و همچنین بالاترین میزان ثبت دارایی مدیران در حوزه استانداردها و دریافت امتیاز کامل در جشنواره شهید رجایی  در محور استانداردها اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون بیش از ۵۰۰ تجربه صنعت آب و برق مستند سازی شده و در پایگاه تجارب صنعت آب و برق در مجموعه وزارت نیرو به نشانی https://tajarob.moe.gov.ir/ بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=114910
  • نویسنده : هدی فکری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.