2

مشارکت ۱۲ هزار کشاورز در آذربایجان‌غربی در مدیریت مصرف برق

  • کد خبر : 134481
  • 07 تیر 1403 - 10:00
مشارکت ۱۲ هزار کشاورز در آذربایجان‌غربی در مدیریت مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌ غربی با عنوان اینکه حاصل همکاری کشاورزان کاهش ۱۰۵ مگاواتی مصرف برق در استان بود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌ غربی با عنوان اینکه حاصل همکاری کشاورزان کاهش ۱۰۵ مگاواتی مصرف برق در استان بود، گفت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف تاکنون با توجه به اهداف تعیین شده مطلوب بود. طاهر کیامهر ادامه داد: با توجه به کشاورزی بودن استان و نقش همکاری مشترکان کشاورزی با برنامه‌های مدیریت زمان اوج بار، بخش کشاورزی با میانگین روزانه ۱۰۵ مگاوات کاهش مصرف برق همکاری موثر و چشمگیری در اجرای برنامه‌ها داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: با همراهی و همکاری مشترکان حوزه کشاورزی بیشتر از ۹۰ درصد برنامه‌های زمان اوج بار این شرکت در این حوزه تاکنون تحقق یافته است. وی با اعلان اینکه میزان مصرف انرژی برق طی یک ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته، در ادامه گفت: با توجه به در پیش رو بودن روز‌های گرم‌تر در هفته‌های آتی، شرکت توزیع نیروی برق برای تامین برق پایدار و مطمئن نیازمند همراهی بیشتر مشترکان و مردم با این شرکت هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134481

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.