5

مشارکت ۶۷ درصدی کشاورزان همدانی در طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق

  • کد خبر : 6335
  • 29 تیر 1398 - 21:43
مشارکت ۶۷ درصدی کشاورزان همدانی در طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق را مشمولان طرح‌های کشاورزی دارند، گفت: تاکنون ۶۷ درصد مشمولان در این طرح شرکت کرده‌اند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “لیدا یوسفی” با اشاره به ثبت نام پنج هزار و ۶۰۳ کشاورز […]

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق را مشمولان طرح‌های کشاورزی دارند، گفت: تاکنون ۶۷ درصد مشمولان در این طرح شرکت کرده‌اند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “لیدا یوسفی” با اشاره به ثبت نام پنج هزار و ۶۰۳ کشاورز در طرح تشویقی کشاورزان همدانی برخوردار از چاه افزود: این کشاورزان باید در چهار ساعت اوج بار موتور چاه کشاورزی خود را به مدت ۳۱ روز خاموش کنند.
وی عنوان کرد: اگر کشاورزان در دوره زمانی مشخص شده موتور چاه خود را مطابق تفاهمنامه امضا شده در ساعات اوج بار روز یا شب خاموش کنند، بهای صورتحساب برق مصرفی آنها بخشوده خواهد شد و علاوه برآن متناسب با میزان کاهش مصرف از پاداش نیز برخوردار می‌شوند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: برای صنایع وابسته به کشاورزی همچون زنبورداری و شیلات، کارخانه‌های آرد، ذرت خشک‌کنی، تصفیه‌خانه‌ها و سردخانه‌های عمومی طرح‌های دیگری وجود دارد به این صورت که اگر این صنایع پنج روز کاری متوالی به میزان ۱۰ درصد مصرف خود را در ساعات اوج کاهش دهند از پاداش بهره‌مند خواهند شد.
یوسفی با بیان اینکه پنج طرح تشویقی برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است، افزود: این طرح‌ها شامل ذخیره عملیاتی، جابجایی روز تعطیل، کاهش بار ساعات اوج، تعطیلات و تعمیرات سالیانه و ساعات کار برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: واحدهای صنعتی مشمول در دوره زمانی ابتدای تیر تا پایان مرداد با عمل به تعهدات خود، می‌توانند از مزایای طرح‌های تشویقی وزارت نیرو بهره‌مند شوند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در معرفی برنامه کاهش بار برنامه‌ریزی شده مشترکین دیماندی بیان داشت: مشترکان با تعرفه سایر مصارف همچون دیماند قراردادی بیش از ۳۰ کیلووات همچون هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری و مراکز تفریحی می‌توانند در دوره زمانی تیر و مرداد ماه حداقل به مدت پنج روز کاری متوالی دیماند مصرفی خود در ساعت اوج بار شب یا روز به تشخیص شرکت توزیع حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند تا از تخفیف و پاداش بهره‌مند شوند.
وی به طرح‌های تشویقی برای دارندگان مولدهای اضطراری اشاره و تاکید کرد: این مشترکان می‌توانند در ساعت اوج تولید داشته باشند و از ابتدای تیر ماه تا ۱۵ شهریور در این طرح شرکت کرده و از پاداش همکاری برخوردار شوند.
یوسفی با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در طرح‌های تشویقی را مشمولان طرح‌های کشاورزی دارند، افزود: تاکنون ۶۷ درصد مشمولان در این طرح شرکت کرده‌اند.
وی گفت: ۴۱ جایگاه سوخت گاز طبیعی نیز در طرح ایستگاه‌های CNG شرکت کرده‌اند که باید طی ماه‌های تیر و مرداد حداقل پنج روز کاری دو ساعت در روز ۹۰ درصد بار مصرفی خود را کاهش دهند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: متاسفانه در طرح ادارات درصد مشمولان کمتر است و به میزان ۲۳ درصد آنها مشارکت دارند که علت آن به سابقه کمتر اجرای طرح‌ها در این بخش باز می‌گردد.
وی اضافه کرد: امیدواریم با ظرفیت صرفه‌جویی که در سازمان‌ها و ادارات وجود دارد مدیران و مسئولان بتوانند همگام با مردم و صنعت برق، با کاهش ۱۰ درصدی مصرف خود در ساعت اوج بار روز این شرکت را یاری کنند تا بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مشترکان باید در ساعات اوج مصرف مراعات بیشتری در استفاده از وسایل برقی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ساعت اوج مصرف روز ۱۲ تا ۱۶ و ساعت اوج مصرف شب ۲۰ تا ۲۴ است که درخواست شده در این ساعات از وسایل پرمصرف برقی استفاده نشود.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6335

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.