3

مشترکان برق در خراسان رضوی ۴.۸ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی گرفتند

  • کد خبر : 108997
  • 09 مرداد 1402 - 18:29
مشترکان برق در خراسان رضوی ۴.۸ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی گرفتند
محسن ذبیحی با اشاره به طرح پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی در مصرف برق ویژه مشترکان خانگی در استان افزود: صرفه جویی در مصرف برق این تعداد مشترک در کل به میزان ۴.۷ میلیون کیلووات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۱۹۶ هزار مشترک خانگی زیر پوشش این شرکت معادل ۲۰ درصد از کل مشترکان از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف تاکنون مشمول ۴۸ میلیارد ریال پاداش در قبوض برقشان شده اند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محسن ذبیحی با اشاره به طرح پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی در مصرف برق ویژه مشترکان خانگی در استان افزود: صرفه جویی در مصرف برق این تعداد مشترک در کل به میزان ۴.۷ میلیون کیلووات ساعت بوده است.

وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مشترک خانگی برق خراسان رضوی گفت: طرح مدیریت مصرف و اختصاص پاداش تا ۲۰ برابری به ازای صرفه جویی در مصرف برق در حوزه خانگی از ۱۵ خرداد ماه در استان اجرا شده که از کل قبوض صادره تاکنون ، تعداد۱۹۶  هزار مشترک مشمول پاداش شده اند.

مهندس ذبیحی ضمن تشکر از مشترکین خانگی گفت: خوشبختانه در این مدت تعداد ۵۰ هزار مشترک که سال گذشته جزو مشترکین پرمصرف بوده و بیش از دو و نیم برابر الگو مصرف برق داشته اند ، ۱۲ درصد کاهش مصرف برق داشته و مشمول پاداش شده‌اند.

 

 

نیروگاهیان

*قطع برق روزانه ۳۰ دستگاه اجرایی پرمصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین گفت: امسال در حوزه مشترکان اداری، مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق در ساعات غیراداری نسبت به مصرف سال ۱۴۰۰ لازم الاجرا بود که مشترکان اداری استان در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

ذبیحی اظهار داشت: در این راستا روزانه هزار و ۸۵ سازمان و دستگاه اجرایی شامل ادارات، بانک ها، شهرداری و … در سطح استان از طریق کنتورهای رویت پذیر و از راه دور پایش می شوند که به طور متوسط ۳۰ دستگاه اجرایی به دلیل عدم رعایت چارچوب تعیین شده، با قطع برق خودکار مواجه می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=108997
  • نویسنده : سید مجید آزیز
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.