5

مشترکان همکار برق تبریز پاداش گرفتند

  • کد خبر : 37800
  • 18 آذر 1399 - 10:12
مشترکان همکار برق تبریز پاداش گرفتند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز: مبلغ کلی این پاداش که شامل تخفیف در بهای برق مصرفی خواهد بود، بالغ بر 35 میلیارد ریال است.

مشترکانی که در برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان سال ۹۹ با شرکت توزیع نیروی برق تبریز همکاری داشتند، پاداش دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان مطلب بالا افزود: مبلغ کلی این پاداش که شامل تخفیف در بهای برق مصرفی خواهد بود، بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

“عادل کاظمی” تعداد مشترکانِ شامل دریافت پاداش را ۲۸۳۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۶۱ مشترک با تعرفه‌ صنعتی، ۱۱۰۳ مشترک با تعرفه‌ کشاورزی، ۲۹۸ مشترک با تعرفه‌ عمومی، ۱۶۶ مشترک با تعرفه سایر مصارف و ۶ مشترک با عنوان مشترکان خودتامین شامل پاداش‌های مصوب وزارت نیرو شده‌اند.

۹۲٫۳ مگاوات، بیشینه‌ عملکرد پیک‌سایی برق تبریز در تابستان ۹۹

وی بازه‌ زمانی این همکاری را ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور عنوان کرد و افزود: مجموع بیشینه‌ عملکرد پیک‌سایی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تابستان امسال ۹۲٫۳ مگاوات بوده است.
وی با ذکر این نکته که همکاری‌های صورت گرفته تاثیر بسزایی در عبور موفق و بدون خاموشی این شرکت از پیک تابستان داشته، تصریح کرد: همکاری صنایع نه تنها باعث اختلال در تولید نشد بلکه با برنامه‌ریزی منظم، شاهد رشد تولید نیز بوده‌ایم.
کاظمی یادآور شد: مشترکان خانگی می‌توانند با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف و الگوی مصرف تعیین شده در جرگه‌ مشترکان کم‌مصرف قرار گرفته و از برق رایگان استفاده نمایند. الگوی مصرف تعیین شده جهت پیوستن به مشترکان کم‌مصرف در ماه‌های گرم سال، ۱۰۰ کیلووات ساعت و ماه‌های غیر گرم سال ۸۰ کیلووات ساعت در ماه است.
گفتنی است، مشترکان تعرفه‌های صنعتی، عمومی، کشاورزی، سایر مصارف و خود تامین می‌توانند با مراجعه به بخش مدیریت مصرف وب‌سایت برق تبریز به آدرسwww.toztab.ir  و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را برای همکاری در پیک تابستان سال ۱۴۰۰ را اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37800
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.