3

مشکلات تکمیل واحد‌های بخار نیروگاه سبلان برطرف می‌شود

  • کد خبر : 77658
  • 02 خرداد 1401 - 18:38
مشکلات تکمیل واحد‌های بخار نیروگاه سبلان برطرف می‌شود
سیدمحمد اعتماد عصر امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل نیروگاه سبلان انتقال آب است که در این زمینه با همکاری شرکت آب و فاضلاب، عملیات انتقال به نیروگاه نهایی شده و امسال تکمیل می‌شود.

فرماندار اردبیل از پیگیری‌ها برای رفع مشکلات تکمیل واحد‌های بخار نیروگاه سبلان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از ۲ واحد بخار نیروگاه سبلان، آمار اشتغال‌زایی در این نیروگاه به بالای ۲۰۰ نفر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد عصر امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل نیروگاه سبلان انتقال آب است که در این زمینه با همکاری شرکت آب و فاضلاب، عملیات انتقال به نیروگاه نهایی شده و امسال تکمیل می‌شود.

وی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل شامل ۶ واحد گازی و ۳ واحد بخار است که نقش اساسی در تولید برق برای استان اردبیل و کشور دارد.

 

 

نیروگاهیان

فرماندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۲ واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این است که امسال این ۲ واحد بخار به بهره‌برداری برسد.

اعتماد با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی نیروگاه سبلان رسیدن به تولید هزار و ۴۴۰ مگاوات برق است، بیان کرد: با بهره‌برداری از واحدهای بخار نیروگاه سبلان تولید برق افزایش یافته و آمار اشتغال‌زایی در این نیروگاه نیز به بالای ۲۰۰ نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=77658
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری فارس

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.