4

مشکلی برای تامین برق «مجتمع واحدهای تعمیرگاهی خودرویی مشهد»نداریم

  • کد خبر : 24810
  • 25 اردیبهشت 1399 - 19:20
مشکلی برای تامین برق «مجتمع واحدهای تعمیرگاهی خودرویی مشهد»نداریم
«به فریاد مالکین مجتمع تجاری خدمات خودرویی مشهد برسید» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبان خبرگزاری در سامانه «فارس من» این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند؛ خبرنگار فارس موضوع را از سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد جویا شد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: شرکت برق مشهد مشکلی برای تامین برق مجتمع واحدهای تعمیرگاهی خودرویی مشهد ندارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، «به فریاد مالکین مجتمع تجاری خدمات خودرویی مشهد برسید» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبان خبرگزاری در سامانه «فارس من» این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند؛ خبرنگار فارس موضوع را از سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد جویا شد.

علیرضا کاشی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس مشهد، اظهار کرد: شرکت برق هیچ مشکلی در تامین برق آن منطقه ندارد و اختلافات بین پیمانکار و خریداران، عامل بلاتکلیفی شهرک است و ارتباطی به شرکت برق ندارد.

نیروگاهیان

وی تصریح کرد: هر زمان پیمانکار به تعهدات خود عمل کرد، شرکت برق قادر خواهد بود تمام توافقات را انجام دهد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد به امضای تفاهم نامه با هیئت مدیره این مجتمع در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه یک سری تعهدات وجود دارد که هیئت مدیره باید انجام دهد؛ اما متاسفانه آنها مطابق تفاهم‌نامه عمل نکردند.

کاشی تصریح کرد: هیئت مدیره مجتمع واحدهای تعمیرگاهی خودرویی مشهد باید یکسری کارها را طبق تفاهم‌نامه انجام دهند تا ما تامین برق منطقه را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره مجتمع به تعهدات خودشان عمل نکردند، اظهار کرد: با این حال شرکت برق ۲مدار خط ۲۰هزار ولت در منطقه احداث کرد و برق تعدادی از واحدها تامین شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد متذکر شد: ما همچنان به تفاهم‌نامه متعهد هستیم؛ اما آنها به جای حل مشکلات داخلی خود مدام به سراغ رسانه‌ها می‌روند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24810

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.