2

مشکل افت فشار و کدورت آب منطقه گلستان لاهیجان رفع شد

  • کد خبر : 16694
  • 13 بهمن 1398 - 8:27
مشکل افت فشار و کدورت آب منطقه گلستان لاهیجان رفع شد

مشکل افت فشار و کدورت آب منطقه گلستان لاهیجان رفع شد.   بیشتر بخوانید گام بلند آبفای گیلان برای مکانیزه شدن لایروبی فاضلاب شهرهای این استان بازسازی ۸۵۰ متر از شبکه توزیع و نوسازی ۱۱۰ انشعاب آب   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش دفترروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب […]

مشکل افت فشار و کدورت آب منطقه گلستان لاهیجان رفع شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش دفترروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر آبفای لاهیجان مشکل افت فشار و کدورت آب منطقه گلستان لاهیجان رفع شد.

حامدحسن نژاد مدیر امور آبفای لاهیجان در مورد این خبر گفت: آبفای لاهیجان به منظورحفظ کیفیت آب به صورت دوره ای، متوالی و گسترده عملیات شستشوی شبانه را انجام می دهد، لیکن در پی اعلام تعدادی از مشترکین منطقه گلستان مبنی برمشاهده تغییر در کیفیت آب، چندین شیرتخلیه روی خط اصلی شبکه توزیع آب واقع در بلوار امام رضا جهت شستشوی بهتر خط اصلی منطقه گلستان شد.

وی هزینه انجام نصب این شیر های تخلیه را ۴۰میلیون ریال و از محل اعتبار جاری عنوان کردو افزود: همزمان با گزارش افت فشار درمنطقه گلستان ۴۵ نیز پیمایش مسیر انجام شد که مشخص شد شیر قطع و وصل منطقه دچار نقص شده که با رفع گرفتگی آن مشکل افت فشار نیز حل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16694

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.