5

مشکل قطعی آب ۴۶۰ مشترک شهر میرآباد در کرمانشاه حل شد

  • کد خبر : 62080
  • 04 آبان 1400 - 22:37
مشکل قطعی آب ۴۶۰ مشترک شهر میرآباد در کرمانشاه حل شد
"علی رحمانی" با بیان خبر فوق گفت: آب شهر میر آباد از سراب شیان تامین می‌شود که متاسفانه با کاهش نزولات جوی و خشکسالی موجود این سراب با کاهش آبدهی مواجه شد و همین امر افت فشار و قطعی آب شرب شهر را در پی داشت.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی از برطرف شدن مشکل قطعی آب شهر میرآباد بخش زمکان با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر، با حفر یک حلقه چاه عمیق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی رحمانی” با بیان خبر فوق گفت: آب شهر میر آباد از سراب شیان تامین می‌شود که متاسفانه با کاهش نزولات جوی و خشکسالی موجود این سراب با کاهش آبدهی مواجه شد و همین امر افت فشار و قطعی آب شرب شهر را در پی داشت.
رحمانی از ۱۲۰ مترمکعب آبرسانی سیار در شبانه‌روز به شهر میرآباد خبر داد و افزود: به منظور کاهش تبعات این مشکل به صورت کوتاه مدت، آبرسانی سیار به شهر میرآباد از طریق سه تانکر سیار صورت گرفت.

 

نیروگاهیان

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی به طرح بلندمدت شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه جهت رفع کامل مشکل شهر میرآباد اشاره کرد و افزود: حفر سه حلقه چاه دستی و یک حلقه چاه عمیق در دستور کار امور آبفای شهرستان قرار گرفت که خوشبختانه حفر چاه‌های دستی با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام بوده، همچنین مرحله مطالعاتی حفر یک حلقه چاه عمیق نیز به اتمام رسیده است.
رحمانی با اشاره به کاهش سطح منابع تامین آب شرب شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: درخواست ما از مشترکان شهرستان با توجه به شرایط موجود این است که ضمن احترام به حقوق دیگر مشترکان از مصارف غیرضروری همچون شستشوی معابر، حیاط و … با آب شرب پرهیز کنند.
شهر میرآباد با ۴۶۰ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در ۲۷ کیلومتری شهر تازه آباد قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=62080
  • نویسنده : علی مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.