8

مشکل قطع آب یک روستا در کوهدشت لرستان حل شد

  • کد خبر : 21159
  • 19 فروردین 1399 - 20:36
مشکل قطع آب یک روستا در کوهدشت لرستان حل شد

بخشی از خط انتقال آب روستای “هاشم‌بگ” که آب ۶ روستا را تأمین می‌کند، بر اثر سهل‌انگاری یکی از کشاورزان هنگام شخم‌زدن زمین دچار ترکیدگی شده‌ بود که با تلاش نیروهای امور آب‌ و فاضلاب کوهدشت، این مشکل برطرف شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «حمیدرضا کرم […]

بخشی از خط انتقال آب روستای “هاشم‌بگ” که آب ۶ روستا را تأمین می‌کند، بر اثر سهل‌انگاری یکی از کشاورزان هنگام شخم‌زدن زمین دچار ترکیدگی شده‌ بود که با تلاش نیروهای امور آب‌ و فاضلاب کوهدشت، این مشکل برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «حمیدرضا کرم وند» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با اعلام این خبر گفت: اکیپ اتفاقات امور آب‌ و فاضلاب شهرستان کوهدشت از روز گذشته که خبر قطعی آب روستای هاشم‌بگ را دریافت کردند بلافاصله در این منطقه حضور یافتند.
وی افزود: هم‌ اکنون این مشکل برطرف شده‌ و آب این روستا با جمعیت ۲۰۰ خانوار در حالت عادی قرار دارد.

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان اظهار کرد: از تمام مشترکان شهر و روستاهای لرستان تقاضا داریم هرگونه حادثه در مورد قطعی آب را به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۲۲ شرکت آب‌ و فاضلاب این استان در میان بگذارند تا همکاران ما به درخواست‌های‌شان رسیدگی کنند.
روستای هاشم‌بگ از توابع بخش مرکزی کوهدشت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21159

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.