5

مصرف برق تمام مجتمع های بلندمرتبه تهران از راه دور رصد می شود

  • کد خبر : 24954
  • 27 اردیبهشت 1399 - 11:58
مصرف برق تمام مجتمع های بلندمرتبه تهران از راه دور رصد می شود
به منظور پايش مصرف برق در كلان شهر تهران و مديريت مناسب بار در راستاي جلوگيري از بروز خاموشي به ويژه در فصول گرم سال، تمامي انشعابات ديماندي منصوبه در مجتمع هاي بلندمرتبه پايتخت به كنتورهاي هوشمند مجهز شده و مصرف برق آنان از راه دور رصد و تحليل مي شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از رصد مصرف برق تمامی مجتمع های بلندمرتبه پایتخت از راه دور با استفاده از کنتورهای هوشمند برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ حسین صبوری؛ مدیرعامل این شرکت در نشست کمیته عالی مدیریت مصرف پیک ۱۳۹۹ که با هدف مدیریت بار شبکه توزیع برق پایتخت برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: به منظور پایش مصرف برق در کلان شهر تهران و مدیریت مناسب بار در راستای جلوگیری از بروز خاموشی به ویژه در فصول گرم سال، تمامی انشعابات دیماندی منصوبه در مجتمع های بلندمرتبه پایتخت به کنتورهای هوشمند مجهز شده و مصرف برق آنان از راه دور رصد و تحلیل می شود.
صبوری افزود: همچنین به منظور کنترل میزان همکاری مشترکان پایتخت در کاهش مصرف برق به ویژه در بخش اداری، همه مولدهای خودتامین مشترکین دارای تفاهم نامه همکاری در طرح های کاهش پیک نیز به زودی مجهز به کنتورهای هوشمند خواهند شد.

نیروگاهیان

کاوه ضیاء بخش؛ مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در حاشیه این نشست با بیان این که در حال حاضر تمام کنتورهای انشعابات دیماندی فعال در شهر تهران از راه دور رصد می شوند از جاری بودن طرح هوشمندسازی کنتور برق در مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ پایتخت در حال حاضر و تلاش به منظور دستیابی به هدف نهایی نصب ۵۰ هزار کنتور هوشمند در این دسته از مجتمع ها در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24954

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.