3

مصرف برق در سرپل‌ذهاب ۱۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 27425
  • 01 تیر 1399 - 17:58
مصرف برق در سرپل‌ذهاب ۱۰ درصد افزایش یافت
بهزاد نجفیان روز یکشنبه افزود: هم اکنون میانگین مصرف برق در شهرستان سر پل ذهاب ۴۲ تا ۴۴ مگاوات ساعت است که در سال قبل این مصرف ۴۰ مگاوات ساعت بود.

رییس اداره برق سرپل‌ذهاب گفت: مصرف برق مشترکان در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ایرنا ، بهزاد نجفیان روز یکشنبه افزود: هم اکنون میانگین مصرف برق در شهرستان ۴۲ تا ۴۴ مگاوات ساعت است که در سال قبل این مصرف ۴۰ مگاوات ساعت بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان سرپل ذهاب ۳۲ هزار مشترک اداره برق هستند، اظهار داشت: ۹ هزار مشترک که واحدهایشان نیمه کاره است متاسفانه هنوز برای انشعاب درخواست مجوز نداده‌اند.

رییس اداره برق سرپل ذهاب گفت: تعداد ۲ پیمانکار برای انجام امور برقی در شهرستان انتخاب و مشغول کار در شهر و روستا هستند که با مراجعه روستا به روستا تمامی واحدهای مسکونی را رفع اشکال می کنند از این رو از مردم می خواهیم با این پیمانکاران همکاری کنند.

نیروگاهیان

نجفیان ادامه داد: تمامی خطوط غیرمجاز در شهرستان قطع شده و کنتورهای معیوب نیز تعویض می شوند و این پروسه تا پایان سال تداوم دارد.

وی از مردم خواست با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان و تهدیدات آن برای سلامتی مردم، از مراجعه حضوری در اداره برق برای انجام امور خود پرهیز کرده و ازطریق شماره ۱۲۱ تماس گرفته و مشکلات خودرا مطرح کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27425

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.