4

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد

  • کد خبر : 59334
  • 30 شهریور 1400 - 21:55
مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد
"جمال معتمدی زاده" در بازدید از پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان مارگون، اظهار داشت: متاسفانه روند مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش دو درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق در استان، از صعودی بودن سیر مصرف برق در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی زاده” در بازدید از پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان مارگون، اظهار داشت: متاسفانه روند مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش دو درصدی مصرف برق در این استان هستیم.
وی میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۶۵ مگاوات عنوان و اظهار کرد: شهرستان گچساران با ۱۴۱ مگاوات بیشترین مصرف و شهرستان چُرام با ۲۰ مگاوات کمترین میزان مصرف برق را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پیک مصرف برق شبانه در این استان را ۳۵۱ مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: مصرف برق در شهرستان گرمسیری بهمئی با ۲۷ مگاوات و چهاردرصد رشد نسبت به سایر شهرستان‌های گرمسیری در این استان بالاترین میزان رشد مصرف را نشان می‌دهد.

 

نیروگاهیان

معتمدی زاده با تاکید بر اینکه نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می‌شود، یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی مواجه نشوند.
وی گفت: زمان پیک مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب است و البته  خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز ۵۴ هزار و ۴۹ مگاوات گذشته و شاهد افزایش هفت و نیم دهم درصدی مصرف برق هستیم.
تعداد مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک استبیش از ۸۰ درصد این آمار را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=59334
  • نویسنده : ضرغام علی‌بازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.