4

مصرف غیرمجاز و عمل نکردن به تعهدات مالی دلیل قطع برق مجتمع مگامال

  • کد خبر : 27924
  • 08 تیر 1399 - 18:30
مصرف غیرمجاز و عمل نکردن به تعهدات مالی دلیل قطع برق مجتمع مگامال
مصطفی رجبی مشهدی بابیان اینکه این مجتمع باید ظرفیت حق انشعاب خود را تا ۳/۹ مگاوات افزایش دهد افزود:در تابستان به دلیل ورود سیستم‌های سرمایشی به مدار سبب افزایش مصرف از حد مجاز و قطعی برق شده است.

میزان برق مجاز مصرفی برای مجتمع مگامال ۱/۹ مگاوات تعیین شده که تجاوز از این مقدار و عمل نکردن به تعهدات مالی سبب قطع برق در این مجتمع شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مصطفی رجبی مشهدی بابیان اینکه این مجتمع باید ظرفیت حق انشعاب خود را تا ۳/۹ مگاوات افزایش دهد افزود:در تابستان به دلیل ورود سیستم‌های سرمایشی به مدار سبب افزایش مصرف از حد مجاز و قطعی برق شده است.
وی با اشاره به رفع موردی مشکل این مجتمع و برقراری برق به شرط عمل به تعهدات گفت: در این مجتمع سیستم رله حفاظتی نصب شده که این سیستم در صورت تجاوز از میزان مصرف تعیین شده بصورت خودکار برق مجتمع را قطع میکند.

نیروگاهیان

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: این مجتمع درخواست افزایش انشعاب را داده است، اما باید تعهدات مالی آن را نیز انجام دهد تا این مشکل بطور کامل برطرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27924

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.