6

مصوبه صدور مجوز استقرار نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی سیکل ترکیبی ویس در محدوده شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز ابلاغ شد

  • کد خبر : 28307
  • 14 تیر 1399 - 18:56
مصوبه صدور مجوز استقرار نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی سیکل ترکیبی ویس در محدوده شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز ابلاغ شد
به موجب مصوبه هیئت وزیران در جلسه مورخ ۸ تیر ماه ۱۳۹۹، احداث نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی سیکل ترکیبی ویس در محدوده شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز خارج از محدوده و حریم میدان ها و تأسیسات نفتی و خطوط انتقال نفت و با رعایت الزامات زیست محیطی و سایر قوانین و مقررات مربوط، از محدودیت استقرار صنایع در شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز مستثنی است.

با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه صدور مجوز استقرار نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی سیکل ترکیبی ویس در محدوده شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت»، به موجب مصوبه هیئت وزیران در جلسه مورخ ۸ تیر ماه ۱۳۹۹، احداث نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی سیکل ترکیبی ویس در محدوده شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز خارج از محدوده و حریم میدان ها و تأسیسات نفتی و خطوط انتقال نفت و با رعایت الزامات زیست محیطی و سایر قوانین و مقررات مربوط، از محدودیت استقرار صنایع در شعاع (۳۰) کیلومتری شهر اهواز مستثنی است.

برای دیدن مصوبه کلیک کنید

 

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28307

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.