16

مطالبات شهرستان خوشاب از وزیر نیرو

  • کد خبر : 12092
  • 04 دی 1398 - 14:22
مطالبات شهرستان خوشاب از وزیر نیرو

فرماندار شهرستان خوشاب، مطالبات حوزه آب و برق شهری و روستایی شهرستان خوشاب را به وزیر نیرو ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امان الله خدمتگزار فرماندار شهرستان خوشاب در رابطه با مطالبات حوزه آب و برق شهری و روستایی شهرستان خوشاب، […]

فرماندار شهرستان خوشاب، مطالبات حوزه آب و برق شهری و روستایی شهرستان خوشاب را به وزیر نیرو ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امان الله خدمتگزار فرماندار شهرستان خوشاب در رابطه با مطالبات حوزه آب و برق شهری و روستایی شهرستان خوشاب، خطاب به وزیر نیرو، گفت: این شهرستان در حوزه برق و روشنایی نیازمند احداث شبکه روشنایی رینگ شهری سلطان آباد به طول ۱۰ هزار متر و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان است.

او افزود: همچنین احداث شبکه روشنایی بلوار ورودی و کمربندی شهر مشکان به طول ۶هزار متر و اعتبار ۷۵۰میلیون تومان را از دیگر مطالبات این حوزه دانست.

خدمتگزار، در حوزه آب شرب شهری، نیاز مردم شهرستان را ایجاد توسعه و بازسازی تاسیسات شبکه توزیع آب شرب شهری، با اعتبار ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تصویه آب شرب و نصب دستگاه‌های آب شیرین کن، با برآورد اعتبار ۳ میلیارد تومان و حفر دوحلقه چاه آب شرب و تجهیزات آن ها، با اعتبار ۴ میلیارد تومان از دیگر مطالبات این حوزه است.

فرماندار خوشاب، همچنین در حوزه آب شرب روستایی، آبرسانی به روستای داراب در قالب مجتمع آبرسانی اردنج با اعتبار ۱ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان، را در خواست کرد و گفت: آبرسانی به روستا‌های کاهان بالا، کاهان پایین، بسک، کوهدره، سیمان، نوروزی، ابراهیم آباد و عباس آباد با اعتبار ۷ میلیارد تومان. تعویض و اصلاح خط انتقال و شبکه آب شرب روستا‌های سوزنده، سیدآباد و بلقان آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان. تعویض و اصلاح خط انتقال و شبکه آب شرب روستا‌های نوده انقلاب و جنت آباد با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان. تعویض شبکه آب شرب روستایی رباط جز با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و حصارکشی منابع و مغازه به تعداد ۲۴ مورد به طول ۲۰۰۰ متر با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سایر مطالبات ماست.

او با بیان اینکه تعداد کل پروژه‌ای تعریف شده مورد نیاز شهرستان در حوزه نیرو ۱۱طرح می‌باشد که در حدود ۳۹میلیارد تومان اعتبار لازم هست، تصریح کرد: آقای وزیر ان شاء الله با عنایت حضرتعالی و استاندار محترم و نمایندکان عزیز خواسته‌های مردم این منطفه را برای محقق شدن و تامین و تخصیص اعتبار دستورات لازم را صادر بفرمائید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12092

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.