6

معارفه مدیر حراست و امور محرمانه توزیع برق تهران بزرگ

  • کد خبر : 23229
  • 10 اردیبهشت 1399 - 16:01
معارفه مدیر حراست و امور محرمانه توزیع برق تهران بزرگ
در نشست تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مدیرکل حراست استان تهران، رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و استان البرز و همچنین برقراری ارتباط تصویری با معاونت‌های هماهنگی و نظارت، برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با حضور مدیرکل حراست استان تهران، رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش برق نیوز؛ در نشست تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مدیرکل حراست استان تهران، رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و استان البرز و همچنین برقراری ارتباط تصویری با معاونت‌های هماهنگی و نظارت، برگزار شد، حسین صبوری؛ مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ، ضمن تقدیر از مسعود قاسمی؛ معاون منابع انسانی این شرکت، با اهداء لوحی از تلاش‌های وی در مدت تصدی سمت مدیر حراست و امور محرمانه، قدردانی و مهدی رضایی را به عنوان مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه، منصوب کرد.

نیروگاهیان

یادآور می‌شود؛ مهدی رضایی پیش از این به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23229

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.