4

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از شرکت مدیریت شبکه برق ایران بازدید کرد

  • کد خبر : 124336
  • 14 اسفند 1402 - 15:35
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از شرکت مدیریت شبکه برق ایران بازدید کرد
مهدی مقیم زاده ، به ارائه کلیاتی درباره شرکت مدیریت شبکه برق ایران و جایگاه و مأموریت‌های آن در صنعت برق پرداخت.مقیم زاده با اشاره به ویژگیهای برق به عنوان کالای گرانبها آن گفت : برق کالایی است که به محض تولید باید مصرف شود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه برق ایران، مهدی مقیم زاده ، به ارائه کلیاتی درباره شرکت مدیریت شبکه برق ایران و جایگاه و مأموریت‌های آن در صنعت برق پرداخت.مقیم زاده با اشاره به ویژگیهای برق به عنوان کالای گرانبها آن گفت : برق کالایی است که به محض تولید باید مصرف شود و نیاز مصرف برق همواره با تغییرات لحظه ای مواجه است و اگر میزان تولید و مصرف برق با هم برابر نباشد شاهد افت فرکانس و‌درنتیجه خاموشی در شبکه برق کشور خواهیم بود.
سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود : فرق عمده این کالای ارزشمند با بقیه کالاها این است که نمی توان به صورت گسترده ذخیره کرد .وی ادامه داد: نیاز مصرف برق در پاییز معمولا حدود ۴۱ هزار مگاوات است که این عدد در تابستان به حدود ۷۳۰۰۰ مگاوات می رسد، که این ۳۰ هزار مگاوات افزایش به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی در تابستان است .
مقیم زاده با تاکید بر نقش کلیدی و موثر بانوان کشور در مدیریت مصرف انرژی گفت : بانوان با انجام دادن راهکارهای ساده ای چون : در نظر گرفتن ساعت اوج مصرف و‌عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف در این ساعتها و یا رعایت دمای آسایش در تابستان و زمستان می توانند کمک زیادی در مدیریت مصرف برق و همچنین تامین برای پایدار برای کلیه هموطنان نمایند .
وی در پایان با اشاره به نقش ویژه بانوان متخصص شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد : ما مفتخریم که در این شرکت که مرکزی خاص و حیاتی در کشور محسوب میشود بانوان در کنار دیگر همکاران با تلاش شبانه روزی و دقت فراوان مشغول تامین برق پایدار برای کشور هستند .

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124336

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.