8

معاون مالی و پشتیبانی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا منصوب شد

  • کد خبر : 30343
  • 18 مرداد 1399 - 12:20
معاون مالی و پشتیبانی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا منصوب شد
آیین معارفه در جلسه هفتگی روز یک­شنبه­ دوازدهم مردادماه با حضور مدیران شرکت برگزار شد.

دکتر ابراهیم اندرخورا طی حکمی از سوی مهندس محسن نعمتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ،آیین معارفه در جلسه هفتگی روز یک­شنبه­ دوازدهم مردادماه با حضور مدیران شرکت برگزار شد.

متن حکم انتصاب به شرح ذیل است.

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، بدینوسیله از تاریخ صدور این حکم، به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا منصوب می­شوید تا وظایف محوله را تحت نظارت اینجانب به انجام رسانید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از توان علمی و تجربیات در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

وی دارای مدارک تحصیلی لیسانس اقتصاد، کارشناس ارشد مدیریت دولتی و روانشناسی و دکتری جامعه شناسی است و سمتهای معاون مالی و پشتیبانی در شرکت توزیع برق غرب مازندران، مشاور مدیر عامل ، رئیس دفتر هیئت مدیره، مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایت و مدیر دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت توزیع برق استان مازندران را در سوابق کاری خود دارد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30343

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.