1

معاون وزیر نیرو: تابستان آینده ظرفیت ۳۲۰۰ مگاواتی وارد مدار خواهد شد

  • کد خبر : 16307
  • 08 بهمن 1398 - 15:35
معاون وزیر نیرو: تابستان آینده ظرفیت ۳۲۰۰ مگاواتی وارد مدار خواهد شد

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا تابستان آینده ظرفیت ۳۲۰۰ مگاواتی برق وارد مدار می‌شود.   بیشتر بخوانید تأمین برق حرم رضوی با اطمینان بیشتر انجام می‌شود/ تابستان سال آینده در شهر مشهد خاموشی نخواهیم داشت تدوین برنامه ۰۹۹ برای پیک تابستان سال آینده بهره‌برداری از […]

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا تابستان آینده ظرفیت ۳۲۰۰ مگاواتی برق وارد مدار می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش ایرنا، همایون حائری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح پست ۶۲.۲۰ کیلو ولت شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهاردهمین هفته پویش #الف# ب در سطح استان تهران پروژه هایی را با اعتبار ۳۴۷ میلیارد تومان افتتاح کردیم ۲۰۰ مگاوات مربوط به افزایش ظرفیت نیروگاه پاکدشت و ۶۳.۲۰ کیلو ولت هم مربوط به شهر پردیس بود.

وی افزود: با اجرای این پروژه در شهر پردیس از این پس تامین کمی و کیفی برق مردم شهرستان پردیس به خوبی و با کیفیت بالا انجام می‌شود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه درحال حاضر مشکل کمبود برق در کشور نداریم، اظهار داشت: در فصل زمستان ظرفیت اضافه برق داریم و با برنامه استمرار تامین برق، خاموشی های گزارش شده در اسرع وقت برطرف می شود و همکاران ما در تمام ساعات شبانه روز پاسخگو هستند.

حائری ضمن تقدیر از مدیریت مصرف برق و صرفه جویی مردم در تابستان گذشته، اظهار داشت: در تابستان سال ۹۷ با همکاری مردم رشد مصرف برق در ساعات پیک مصرف انرژی به یک درصد رسید و این در حالی است که این رقم در سال‌های پیشین ۵ درصد گزارش شده بود.

وی افزود: از ابتدای سال کاهش مصرف انرژی نداشتیم و در زمان مشابه نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۴ درصدی انرژی نیز هستیم و این مهم با کمک مردم و مدیریت هوشمندانه وزارت نیرو محقق شده تا بهترین بهره وری را از سرمایه های انرژی داشته باشیم.

هدف از اجرای این پروژه پاسخگویی به نیاز برق مشترکین و متقاضیان مسکونی، تجاری، و صنعتی منطقه است و از ثمرات آن می‌توان از امنیت، پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و رفع محدودیت های شبکه فوق توزیع موجود در شهرستان پردیس نام برد.

بهره برداری از این پروژه ظرفیت لازم را برای افزایش ظرفیت نیرو در فازهای مسکن مهر پردیس و شهرک‌های صنعتی مانند پارک فناوری پردیس تامین می‌کند.

این پست با اعتباری بیش از ۳۴ میلیارد تومان با حضور حاج رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، غلامرضا خوش خلق مدیر عامل برق منطقه ای تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس و سایر روسای ادارات شهرستان پردیس افتتاح شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16307

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.