1

معرفی نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان

  • کد خبر : 131645
  • 31 اردیبهشت 1403 - 10:24
معرفی نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان
در این نشست با معرفی کیوان بقایی پوری به عنوان نماینده جدید هسته گزینش از خدمات امید توسلی نماینده سابق هسته گزینش که پیش از این به افتخار بازنشستگی نائل شده بود، قدردانی شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، در این نشست با معرفی کیوان بقایی پوری به عنوان نماینده جدید هسته گزینش از خدمات امید توسلی نماینده سابق هسته گزینش که پیش از این به افتخار بازنشستگی نائل شده بود، قدردانی شد.
کرمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در این جلسه با تقدیر از خدمات امید توسلی و آرزوی توفیق و خدمتگذاری برای کیوان بقایی اظهار داشت: منابع انسانی اصلی ترین جزو مجموعه مدیریتی برق است و مدیریت و کاربری و ارتباط اجزا و بهره وری از آن برعهده منابع انسانی است، بنابراین هر سازمانی برای نیل به اهداف خود می کوشد مناسب ترین افرادی را که بتوان از آنها برای رسیدن به اهداف مورد نظر سود جست  انتخاب کند.
در ادامه این نشست نیز دوره آموزشی آشنایی با نظام جامع گزینش کشور برگزار شد

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131645

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.