2

مقاوم سازی شبکه برق گناباد در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 134561
  • 08 تیر 1403 - 9:55
مقاوم سازی شبکه برق گناباد در دولت سیزدهم
مهدی رستمی پورافزود: از این میان ۲۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف برق بهسازی و ولتاژ آن ارتقا یافت و ۴۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط فرسوده و یا در مسیر سیلاب اصلاح و مقاوم سازی شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد ، مهدی رستمی پورافزود: از این میان ۲۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف برق بهسازی و ولتاژ آن ارتقا یافت و ۴۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط فرسوده و یا در مسیر سیلاب اصلاح و مقاوم سازی شد.

وی اصلاح و بازسازی و افزایش پایداری و کیفیت شبکه برق ۵۲ روستا در قالب طرح بهارستان و هوشمند سازی سه هزار و ۱۲۶ اشتراک برق در ۴۴ نقطه از این شهرستان را از دیگر خدمات برشمرد.

رییس اداره برق گناباد با اشاره به ساخت ۲ پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی در ناحیه صنعتی کوثر و در مجاورت پلیس راه گناباد برای تامین برق مشترکان جدید این شهرستان بیان کرد: افزون بر ۱۰۰ نیروگاه خورشیدی در مقیاس کوچک (پنل خورشیدی)‌با هدف اشتغال زایی و کمک به تولید برق پایدار در شهرستان گناباد راه اندازی و عملیات اجرایی ۱۰ نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌های کشاورزی این شهرستان آغاز و سه نیروگاه در این بخش به شبکه برق متصل شد.

رستمی پور اعلام کرد:‌ صد در صد شبکه برق شهر روشناوند از توابع بخش مرکزی این شهرستان در دولت سیزدهم اصلاح و بازسازی و برق سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد شامل سایتهای دانشجو، زعفرانیه، تکوین آرمه، سپهر شرق ،کارگران و کاخک تامین و ۶ کیلومتر شبکه روشنایی معابر بلوار شهید سردار سلیمانی حد فاصل گناباد تا بیدخت به عنوان درخواست ۲۰ ساله مردم ساخته شد.

وی ادامه داد:‌ در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی برق اشتراک افزون بر ۱۶۰ واحد تولیدی و کارآفرینی در گناباد طی دولت سیزدهم تامین و توسعه یافت.

۵۱ هزار و ۹۹۳ مشترک در مناطق شهری و روستایی گناباد از نعمت برق برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134561

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.