4

منصب جدید مدیرعامل سابق توزیع برق بوشهر پس از استعفا

  • کد خبر : 45859
  • 29 اسفند 1399 - 14:45
منصب جدید مدیرعامل سابق توزیع برق بوشهر پس از استعفا
در اولین روز پر خیرو برکت ماه شعبان مراسم تجلیل و تکریم حسین ایوب زاده معاون برنامه ریزی ونظارت بر امنیت شبکه، با حضور "داود فرخزاد، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران" و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد.

مراسم تجلیل و تکریم معاون برنامه ریزی ونظارت بر امنیت شبکه، با حضور “داود فرخزاد، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران” و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، در اولین روز پر خیرو برکت ماه شعبان مراسم تجلیل و تکریم حسین ایوب زاده معاون برنامه ریزی ونظارت بر امنیت شبکه، با حضور “داود فرخزاد، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران” و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ارشد مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد؛  داود فرخزاد مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ازخدمات ارزشمند و ۳۰ سال تلاش صادقانه ایوب زاده تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در ادامه این مراسم  فرخزاد اشاره‌ای به منابع انسانی داشت و گفت: منابع انسانی سرمایه‌های باارزش سازمان می‌باشند و  ایوب زاده نمونه بارز این سرمایه‌ها ست.

 

 

نیروگاهیان

وی اقتدار صنعت برق کشور را مقرون افراد شایسته و اثرگذاری همچون ایوب زاده برشمرد و ادامه داد: آنچه مسلم است از دست دادن نیرو‌های باارزش و متخصصی همچون  ایوب زاده که نمونه بارز یک انسان صبور، آرام، بااخلاق ومتدین می‌باشند برای ما بسیار ناخوشایند می‌باشد، ولیکن از جهتی هم خدا را شاکریم، که ایشان در نهایت صحت و سلامت و نیزبا کارنامه‌ای درخشان به درجه بازنشستگی نایل می‌شوند.

ایشان در پایان این مراسم؛ با صدور حکمی  اردشیر مذکوری را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی ونظارت بر امنیت شبکه انتخاب نمودند.
لازم به ذکر است پیش از اردشیر مذکوری از مدیرعاملی توزیع برق استان بوشهر در ۱۵ آبان سال ۹۹ استغفا داده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=45859
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.