5

مهمترین رویداد علمی توزیع برق کشور برگزار می‌شود

  • کد خبر : 43764
  • 04 اسفند 1399 - 12:45
مهمترین رویداد علمی توزیع برق کشور برگزار می‌شود
در اين رويداد علمي، همايون حائري معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در خصوص آخرين برنامه‌هاي صنعت توزيع برق كشور سخنراني خواهد کرد.

هشتمین کنفرانس منطقه‌ای سیرد به عنوان مهمترین رویداد علمی صنعت توزیع برق کشور، امروز دوشنبه چهارم اسفند ماه با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این رویداد علمی، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص آخرین برنامه‌های صنعت توزیع برق کشور سخنرانی خواهد کرد.
مدیریت سرمایه، راه حل‌ها و تجهیزات جدید برای شبکه‌های هوشمند، تکامل استانداردها، بهره‌برداری کنترل حفاظت، منابع پراکنده انرژی و بهینه سازی مصرف، کاهش تلفات برق، مباحث اقتصادی در کسب و کار توزیع، تجدید ساختار و بازار برق، برنامه‌ شبکه‌های هوشمند، وضعیت کنونی و انتظارات آینده از مقررات DSO‌ها و بازار برق، تجربیات اندازه گیری‌های هوشمند و جهت‌گیری‌های آینده، خودروهای برقی و پاسخگویی به تقاضا در بازار توزیع، سیستم‌های اطلاعاتی، قیمت‌گذاری‌ها و تعرفه‌ها، مدیریت سرمایه و سازمان‌ها از محورهای اصلی این کنفرانس بین‌المللی و منطقه‌ای خواهد بود.

 

 

نیروگاهیان

بر پایه این گزارش، برنامه‌های کنفرانس منطقه‌ای سیرد بر اساس الگوی کنگره جهانی سیرد است که هر دو سال یکبار در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود.
کنگره جهانی سیرد در واقع معتبرترین نهاد علمی بین المللی است که به صنعت توزیع نیروی برق و ارایه آخرین دستاوردهای علمی و فنی آن می‌پردازد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43764
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.