5
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در همایش روز مهندس:

مهندسین در کنار هم چرخ تولید را به حرکت در می آورند

  • کد خبر : 123226
  • 02 اسفند 1402 - 12:27
مهندسین در کنار هم چرخ تولید را به حرکت در می آورند
همایش بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهید مفتح همدان، همایش بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در این همایش با بیان اینکه مجموعه مهندسین در کنار هم چرخ تولید را به حرکت در می آورند، تصریح کرد: پرورش علاقه و گسترش علم از بدیهیات است و خطاب به دانشجویان اظهار کرد که بگذارید تخصص، شما رو هدایت کند.

عبدالمجید دیناروند با بیان اینکه دانشجو ارزشمندترین سرمایه نظام است، اظهار کرد: مهندسان ایرانی حاذق ترین مهندسان هستند و با هدفمند عمل کردن، باری از دوش نظام برخواهند داشت.

وی تصریح کرد: سالانه حدود ۵۰ نفر از دانشجویان مراکز آموزش عالی به عنوان کارآموز در نیروگاه شهید مفتح کارآموزی می کنند.

گفتنی است؛ در پایان این همایش تفاهمنامه همکاری بین نیروگاه شهید مفتح و دانشگاه صنعتی همدان در راستای افزایش و توسعه همکاری ها، استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت ها و برطرف کردن نیازها منعقد شد.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش غرفه‌ ای در راستای معرفی آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و ساخت داخل قطعات نیروگاهی برپا شد که مورد توجه و استقبال شرکت‌کنندگان در همایش و دانشجویان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123226

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.