4

مولد G14 نیروگاه یزد با موفقیت به مدار تولید پیوست

  • کد خبر : 27933
  • 08 تیر 1399 - 19:27
مولد G14 نیروگاه یزد با موفقیت به مدار تولید پیوست
این مولد طبق برنامه ابلاغی دیسپاچینگ از بهمن ماه سال گذشته به منظور انجام تعمیرات و ارتقاء آمادگی تولید در تابستان از مدار خارج و پس از گذشت 4 ماه فعالیت تعمیراتی و تلاش بی وقفه کارکنان متخصص نیروگاه مجدداً به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

با انجام تعمیرات و در آغاز پیک بار تابستان، مولد G14; نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با ظرفیت اسمی ۱۲۰ مگاوات به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ،مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد ضمن اعلام این خبر افزود؛ این مولد طبق برنامه ابلاغی دیسپاچینگ از بهمن ماه سال گذشته به منظور انجام تعمیرات و ارتقاء آمادگی تولید در تابستان از مدار خارج و پس از گذشت ۴ ماه فعالیت تعمیراتی و تلاش بی وقفه کارکنان متخصص نیروگاه مجدداً به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

نیروگاهیان

محمد جعفری با اشاره به همزمانی انجام تعمیرات این مولد با شرایط سخت دوران کرونا و نگرانی از به خطر افتادن سلامت کارکنان گفت؛ حجم بالای کار تعمیراتی این مولد و لزوم آماده شدن برای تولید در روزهای گرم سال جاری ، شرایط بسیار سختی را برای همکاران به وجود آورد, ولی پرسنل توانمند نیروگاه با درک لزوم تأمین برق شبکه در پیک بار تابستان و عشق به کار , با تلاش بی وقفه و جهاد گونه در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری و جهش تولید در سال ۹۹ گام برداشته و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی , تعمیرات این مولد را با موفقیت به سرانجام رساندند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27933

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.