2

میبد روشن‌تر می‌شود

  • کد خبر : 15704
  • 04 بهمن 1398 - 14:57
میبد روشن‌تر می‌شود

شهرداری‌ها و اداره برق در روشنایی میادین ومعابر میبد مشارکت می‌کنند.   بیشتر بخوانید بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر و نقش آن در مدیریت مصرف برق کاهش هزینه طرحهای روشنایی معابر با طراحی و ساخت چراغهای مناسب روشنایی معابر روشهای بهره گیری بهینه از سیستم روشنایی معابر عمومی در توزیع   نیروگاهیان به گزارش […]

شهرداری‌ها و اداره برق در روشنایی میادین ومعابر میبد مشارکت می‌کنند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا وسیما یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میبد درجلسه کمیته روشنایی این شهرستان میبد گفت: روشنایی میادین و بلوار‌های میبد و بخش‌های ندوشن و بفروئیه با مشارکت شهرداری‌ها و اداره برق انجام می‌شود. خادمی افزود: ازجمله این طرح‌ها بلوار شهید ابوالفضل، خیابان امام حسن مجتبی و میدان سردارسلیمانی شهرندوشن، خیابان امام و بلوار امیرکبیر بفروئیه، بلوار بهارستان و حسینی نسب و نبی اکرم و جاده راه آهن میبد است که به صورت مشارکتی انجام شود.
وی گفت:: برای اجرای روشنایی این معابر و میادین حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که از این میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط اداره برق و یک میلیارد تومان از سوی شهرداری‌ها تامین خواهد شد.
خادمی خاطرنشان کرد: این طرح‌های روشنایی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/e

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15704

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.