1

نامگذاری هفته نخست تیرماه با عنوان “هفته مدیریت مصرف برق “

  • کد خبر : 105275
  • 22 خرداد 1402 - 16:25
نامگذاری هفته نخست تیرماه با عنوان “هفته مدیریت مصرف برق “
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از نامگذاری هفته نخست تیرماه با عنوان "هفته مدیریت مصرف برق " و برنامه های فرهنگی این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس محمدجواد جلیلی به نامگذاری روز نخست به عنوان روز محیط زیست ، خانواده و مدیریت مصرف اشاره ای کرد و گفت : برگزاری همایش دوچرخه سواری در محدوده برق شهرستان اشکذر ( مسیر حرکت میدان آتش نشانی تا پارک بزرگ اشکذر ) ، برگزاری همایش کوهنوردی با حضور همکاران صنعت آب و برق استان با شعار محیط زیست و برپایی برنامه آموزشی و هنری در بافت تاریخی با دعوت از خانواده های ادارات به عنوان مهم ترین برنامه های روز اول به شمار می رود.

وی اضافه کرد : حضور مدیران در آیین عبادی – سیاسی نمازجمعه یزد و شهرستان های استان و برپایی سلسله نشست های فرهنگی با همکاری مدیران مدیریت های برق و رابطین روابط عمومی از برنامه های روز دوم هفته مدیریت مصرف برق است.

این مسئول به نامگذاری روز بسیج ادارات ، اصناف و مدیریت مصرف برق برای سومین روز و نامگذاری روز بانوان و مدیریت مصرف برق برای چهارمین روز این هفته ؛ برگزاری نشست با اعضا بسیج ادارات و اصناف و برگزاری همایش بانوان ادارات با موضوع محوریت نقش زنان در مدیریت مصرف و پخش برنامه برق ؛ ضربان زندگی از شبکه استانی را مورد اشاره قرار داد.

 

 

 

وی اختصاص پنجمین روز به اصحاب رسانه ، مطبوعات و مدیریت مصرف برق با برگزاری نشست مطبوعاتی با مدیرعامل اشاره کرد و گفت : روز ششم با عنوان ” روابط عمومی و مدیریت مصرف برق” نامگذاری شده که به همین منظور همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر استان در استانداری برگزار می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزاری همایش معلمین ، مربیان و رابطین مدیریت مصرف را به عنوان برنامه فرهنگی پایانی هفته مدیریت مصرف برق بیان کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=105275
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.