4

نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران

  • کد خبر : 112588
  • 01 مهر 1402 - 20:32
نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران
اینفوگرافیک

در این جشنواره در نظر است تا همرسانی میان سه جامعه بزرگ و تخصصی صنعت برق و انرژی، جامعه بزرگ شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و جامعه استادان ارجمند دانشگاهی و دانشجویان، طی برنامه‌های مختلف و متنوع جهت تحقق اهداف صدرالاشاره، اجرایی شود.

در این دوره علاوه بر ارائه محصولات/ خدمات فناورانه و نوآورانه شرکت‌ها که همه‌ساله در نمایشگاه بین‌المللی برق دنبال می‌شود، احصاء و اخذ نیازهای فناورانه، نیازهای پژوهشی و نیاز به متخصص در شرکت‌های عضو سندیکا نیز در این فن‌بازار تخصصی مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو خواهشمند است دستور فرمایید ضمن معرفی نماینده شرکت به دبیرخانه جشنواره، نیازهای آن مجموعه در قالب فرم‌های نیازسنجی پیوست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۸۸۵۸۱۹۶۸ و شماره همراه ۰۹۱۲۶۴۶۱۱۷۴ (آقای جودی، مدیر ارتباط با شرکت‌های بخش خصوصی اولین جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایران) تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=112588

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.