2
در راستای مدیریت پیک مصرف برق؛

نخستین جلسه مشترک شرکت توزیع برق استان کرمانشاه و صنایع

  • کد خبر : 131209
  • 25 اردیبهشت 1403 - 10:06
نخستین جلسه مشترک شرکت توزیع برق استان کرمانشاه و صنایع
 در این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان، معاونت امور صنایع اداره کل صمت استان، مدیر شهرک های صنعتی استان و جمعی از انجمن های واحد های صنعتی حضور داشتند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روزان،  در این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان، معاونت امور صنایع اداره کل صمت استان، مدیر شهرک های صنعتی استان و جمعی از انجمن های واحد های صنعتی حضور داشتند.

مهندس مرادی ضمن تشکر از صنایع همکار در سال ۱۴۰۲ در مدیریت بار به تشریح مشکلات و ناترازی های موجود در صنعت برق در سالجاری پرداخت و چگونگی برنامه های مدیریت بار صنایع در سال ۱۴۰۳ را بیان نمود.

وی گفت: اقدامات خوبی در حوزه های هوشمندسازی، کنترل‌پذیری، کاهش تلفات شبکه و مسائل مختلف در حوزه مدیریت اقتصاد صنعت برق و اطلاع‌رسانی به مردم با موضوع نحوه استفاده بهینه از انرژی برق صورت گرفته تا نگاه ویژه‌ای در بخشهای مختلف مصرف بهینه انرژی در صنعت برق ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: در صورت اجرای دقیق و صحیح ۱۸۰ برنامه تدوین شده از سوی وزارت نیرو می‌توان تابستان امسال را بدون خاموشی گذراند که در این راستا پیشبرد یکایک این برنامه‌ها ضامن موفقیت صنعت برق کشور خواهد بود.

وی در رابطه با طرح های تشویقی صنعت برق برای صنایع گفت: صنایع در صورت استفاده از مولد خورشیدی و اجرای طرح های بهینه سازی مصرف، از معافیت در طرح های مدیریت مصرف برخوردار می شوند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131209

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.