1

نخستین رویداد ارائه ایده در صنعت برق آذربایجان‌غربی برگزار شد

  • کد خبر : 98457
  • 14 اسفند 1401 - 18:43
نخستین رویداد ارائه ایده در صنعت برق آذربایجان‌غربی برگزار شد
"طاهر کیامهر" اظهار داشت: افزایش مصرف امروزه به یکی از چالش‌های اصلی صنعت برق کشور تبدیل شده و در این حوزه نیازمند استفاده از ایده‌های خلاق و نو هستیم.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: نخستین رویداد ارائه ایده در حوزه مدیریت مصرف برق با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان، پارک علم و فناوری، بانک تجارت و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در این منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، “طاهر کیامهر” اظهار داشت: افزایش مصرف امروزه به یکی از چالش‌های اصلی صنعت برق کشور تبدیل شده و در این حوزه نیازمند استفاده از ایده‌های خلاق و نو هستیم.

وی افزود: متاسفانه به دلیل قیمت پایین انرژی در کشور مسئله مدیریت مصرف و فرهنگ مصرف بهینه تاکنون مغفول مانده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: رویداد جذب ارائه ایده برای اولین بار در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با هدف استفاده از ظرفیت علمی و دریافت ایده‌های خلاقانه برگزار شد.

وی افزود: مجموعا ۵۴ ایده از سراسر استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد، که در مرحله نخست تمامی ایده‌ها توسط هیئت داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این تعداد، ۱۳ ایده به مرحله نهایی ارائه راه یافتند و در پایان این رویداد از ۳ ایده به‌عنوان ایده‌های برتر منتخب داوران و ۱ ایده منتخب شرکت کنندگان تجلیل شد.

 

 

نیروگاهیان

کیامهر اظهار داشت: علیرضا فکوری با ایده “استفاده از موتور استرلینگ برای گردش آب در پکیج منازل”، لطفعلی ناصری با ایده “احداث واحد کوچک نیروگاه CHP گازی” و سعید رضائیان با ایده “ایجاد قابلیت‌های نرم افزاری جدید با توجه به اطلاعات مکانی و زمانی” به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رویداد را با آرای داوران به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: “ایده نرم افزارهای موبایل برای مشترکان و ارسال مقدار مصرف برق به صورت آنلاین” عارف رسول‌زاده به عنوان ایده منتخب شرکت‌کنندگان حاضر در رویداد انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=98457
  • نویسنده : داود صالح‌نمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.