6

نرخ صفر برای ضریب حادثه در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان

  • کد خبر : 26384
  • 15 خرداد 1399 - 21:48
نرخ صفر برای ضریب حادثه در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان
پرسنل گروه HSE نیروگاه شهید سلیمانی با حضور مداوم و نظارت دقیق و شبانه روزی خود بر تمامی فعالیت های تعمیراتی، احتمال بروز حوادث ناگوار در طول انجام این تعمیرات را به صفر رساندند.

انجام تعمیرات اساسی واحد ۷ گازی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان در حالی پایان یافت که نرخ ضریب حادثه در طول انجام این تعمیرات صفر بود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمانی، پرسنل گروه HSE این نیروگاه با حضور مداوم و نظارت دقیق و شبانه روزی خود بر تمامی فعالیت های تعمیراتی، احتمال بروز حوادث ناگوار در طول انجام این تعمیرات را به صفر رساندند.

بر اساس این گزارش اطمینان از انجام تمامی فعالیتها بر اساس اصول استاندارد و رعایت تمامی آیین نامه های ایمنی مرتبط و همچنین اطمینان از سلامت ابزارآلات و استفاده صحیح از لوازم حفاظت فردی متناسب با نوع کار، از اهم اهداف گروه HSE در این دوره از تعمیرات اساسی بوده است.

نیروگاهیان

حمیدرضا خواجه، رییس گروه HSE نیروگاه شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: نظارت ایمنی بر فعالیت پیمانکار تعمیرات اساسی از زمان تجهیز کارگاه پیمانکار آغاز و تا زمان استارت و در مدار آمدن واحد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در طول انجام تعمیرات، نظارت دقیق بر عملیات هایی نظیر کار در ارتفاع، باربرداری و اطمینان از سلامت متعلقات باربرداری، نظارت بر عملیات های جوشکاری، برشکاری، سنگ زنی، داربست بندی، سند بلاست بوسیله پودر آلومینیوم اکساید، انجام کار در محیط ها و مخازن بسته با دقت و موفقیت انجام گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26384

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.