2
به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران؛

نشست تخصصی استفاده از آب‌های شور دریا و غیرمتعارف برای مصارف شرب و صنعت برگزار شد

  • کد خبر : 115602
  • 09 آبان 1402 - 2:17
نشست تخصصی استفاده از آب‌های شور دریا و غیرمتعارف برای مصارف شرب و صنعت برگزار شد
نشست تخصصی استفاده از آب‌های شور دریا و غیرمتعارف برای مصارف شرب و صنعت ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ توسط انجمن علوم مهندسی منابع آب ایران و دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

نشست تخصصی استفاده از آب‌های شور دریا و غیرمتعارف برای مصارف شرب و صنعت با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان این حوزه در استفاده از آب‌های غیر متعارف در محل سالن خلیج فارس شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، نشست تخصصی استفاده از آب‌های شور دریا و غیرمتعارف برای مصارف شرب و صنعت ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ توسط انجمن علوم مهندسی منابع آب ایران و دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست آشنایی مدیران و کارشناسان شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب فاضلاب، فعالان صنعت نمک‌زدایی آب و استفاده از آب‌های غیرمتعارف است که در ۶ بخش توسعه و قرارداد، آبگیر، پیش تصفیه، فرآیند، پس تصفیه و مدیریت شورآبه و  بهینه‌سازی مصرف انرژی با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان برگزار شد.

این نشست با حضور علی اصغر اعلم‌الهدی رئیس سابق انستیو آب و انرژی دانشگاه صنعتی شریف، حمیدرضا کشفی رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی پارس کنسولت و مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری ۲۰۵۰، مسعود نصیری مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور آب و محیط خاورمیانه، محمد مهدیارفر مدیرعامل شرکت پالا فرآیند راستین، علیرضا بازرگان

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و انرژی پیرامون و استاد دانشگاه تهران، مهدی ایزدی معاون انتقال انرژی شرکت مشائیر و استاد دانشگاه آزاد و کریم قاسمی‌پناه مدیر سابق گروه تصفیه و بازیافت آب پژوهشکده صنعت نفت در سالن خلیج فارس شرکت مدیریت منابع آب ایران انجام شد.

بنا بر این گزارش نشست تخصصی استفاده از آب‌های شور دریا و غیرمتعارف برای مصارف شرب و صنعت با تبادل نظر و پرسش و پاسخ حضار از متخصصان و کارشناسان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=115602
  • نویسنده : زهرا بقولی زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.