3

نشست مدیرعامل توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای

  • کد خبر : 121893
  • 18 بهمن 1402 - 15:47
نشست مدیرعامل توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای
در این نشست مصطفی رجبی مشهدی در سخنانی با اشاره به ضرورت توجه به نیروی انسانی و حفظ منابع سازمانی تاکید کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین با ارزش‌ترین سرمایه صنعت برق است و ما به دنبال حفظ این سرمایه با ارزش هستیم.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازبرق نیوز، در این نشست مصطفی رجبی مشهدی در سخنانی با اشاره به ضرورت توجه به نیروی انسانی و حفظ منابع سازمانی تاکید کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین با ارزش‌ترین سرمایه صنعت برق است و ما به دنبال حفظ این سرمایه با ارزش هستیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نقدینگی صنعت برق تاکید کرد شرایط برای همه قابل درک است، اما کار‌ها نباید به خاطر مشکلات متوقف شود.

وی اضافه کرد به دنبال تغییر روند نقدینگی در صنعت برق هستیم.

مدیرعامل شرکت توانیرهمچنین از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع خواست تا نسبت به استفاده از ظرفیت‌های قانونی در توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو اهتمام داشته باشند.

رجبی مشهدی در عین حال از مدیران عامل برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خواست تا در جهت اجرای قوانین، صاحبان صنایع را برای احداث نیروگاه‌ها ترغیب و قوانین را برای آن‌ها تشریح کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121893

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.