4

نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو با روابط عمومی های صنعت آب و برق استان اردبیل

  • کد خبر : 12958
  • 11 دی 1398 - 10:25
نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو با روابط عمومی های صنعت آب و برق استان اردبیل

نشست مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو با روابط عمومی های صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش شارا، در این نشست که مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز حضور داشت، برنامه های اطلاع رسانی […]

نشست مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو با روابط عمومی های صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش شارا، در این نشست که مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز حضور داشت، برنامه های اطلاع رسانی وزارت نیرو در بخش های مختلف آب و برق استان اردبیل بررسی شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو در این نشست با اشاره به پویش هر هفته- الف- ب- ایران، افتتاح ۲۲۷ پروژه مهم در بخش صنعت آب و برق کشور در ۶ ماهه دوم سال را افتخاری بزرگ و کارنامه ای درخشان برای وزارت نیرو عنوان کرد.

دکتر صدیقه ببران توجه به برنامه های اطلاع رسانی در شرکت های مختلف زیر مجموعه وزارت نیرو را ضروری دانست و گفت: شرکت های مختلف زیرمجموعه وزارت نیرو در امر اطلاع رسانی و تکریم مردم پیشگام هستند.

وی با تشکر از روابط عمومی های صنعت آب و برق استان اردبیل به جهت هماهنگی در اجرای برنامه های مختلف، اظهار داشت: یکی از بزرگترین برنامه های وزارت نیرو در سطح استانها ایجاد روحیه همکاری و انسجام در بین شرکت های زیرمجموعه است، که این مهم در استان اردبیل نمود عینی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12958

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.