3

نشست مسئولین وزرات نفت برای بررسی پرونده جمع آوری گازهای همراه نفت

  • کد خبر : 11262
  • 27 آذر 1398 - 21:07
نشست مسئولین وزرات نفت برای بررسی پرونده جمع آوری گازهای همراه نفت

کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس در هفته آتی با مسئولین وزرات نفت و شرکت های زیرمجموعه در قالب نشست مسئولین وزرات نفت برای بررسی پرونده پیرامون جمع آوری گازهای همراه نفت نشستی برگزار می کند. نشست مسئولین وزرات نفت برای بررسی پرونده جمع آوری گازهای همراه نفت به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل […]

کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس در هفته آتی با مسئولین وزرات نفت و شرکت های زیرمجموعه در قالب نشست مسئولین وزرات نفت برای بررسی پرونده پیرامون جمع آوری گازهای همراه نفت نشستی برگزار می کند.

نشست مسئولین وزرات نفت برای بررسی پرونده جمع آوری گازهای همراه نفت

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دستورکار کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی برای هفته آتی از روزهای یکشنبه تا سه شنبه (اول تا ۳ دی ماه) منتشر شد.

براین اساس، نشست کمیته قضایی این کمیسیون برای بررسی شکایات واصله در روز یکشنبه (اول دیماه) برگزار خواهد شد.

همچنین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون برای بررسی شکایات واصله و نشست با مسولین وزرات نفت و شرکت های زیرمجموعه برای بررسی پرونده پیرامون جمع آوری گازهای همراه نفت و سایر مسائل مطروحه در دعوتنامه ارسال شده در روز دوشنبه دوم دیماه برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11262

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.