2
با حضور مدیرعامل شرکت توانیر

نشست هفتگی مدیریت گذر از اوج بار تابستان برگزار شد

  • کد خبر : 134173
  • 03 تیر 1403 - 13:45
نشست هفتگی مدیریت گذر از اوج بار تابستان برگزار شد
، در این نشست که معاونان انتقال و تجارت خارجی و هماهنگی توزیع توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و تعدادی از مدیران ارشد شرکتهای توانیر و مدیریت شبکه برق ایران حضور داشتند،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، در این نشست که معاونان انتقال و تجارت خارجی و هماهنگی توزیع توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و تعدادی از مدیران ارشد شرکتهای توانیر و مدیریت شبکه برق ایران حضور داشتند، برنامه های در دست اجرای صنعت برق برای عبور موفق از اوج بار تابستان امسال مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مدیرعامل توانیر بر ضرورت تسریع در به مدار آمدن طرحهای زیربرنامه ١٨٠ اقدام صنعت برق برای عبور از اوج بار تابستان تاکید کرد.
در این جلسه همچنین مهندس کفیلی به عنوان مدیرکل دفتر مهندسی توزیع توانیر منصوب و معرفی  و از خدمات مسعود صادقی خمامی در این سمت قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134173

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.