3

نشست هم‌اندیشی نمایندگان پژوهشگاه‌نیرو و اداره ارزشیابی طرح‌های وزارت‌نفت برگزار شد

  • کد خبر : 113747
  • 16 مهر 1402 - 20:42
نشست هم‌اندیشی نمایندگان پژوهشگاه‌نیرو و اداره ارزشیابی طرح‌های وزارت‌نفت برگزار شد
در این نشست با اشاره به مطالعات پژوهشگاه‌نیرو در بحث مدیریّت و سیاست‌گذاری انرژی در سطح‌کلان و مصادیق قیمت‌گذاری انرژی در وزارت‌نیرو، انجام فعالیّت‌های مشترک به‌صورت عملیّاتی، میان وزارتخانه‌های‌نیرو و نفت در قالب طرح‌ها و پروژه‌ها، مطرح شد.

نشست هم‌اندیشی نماینده دفتر نظارت بر انتقال و توزیع نیروی‌برق وزارت‌نیرو، نمایندگان پژوهشگاه‌نیرو و اداره‌کل نظام‌فنّی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌های وزارت‌نفت در راستای هم‌افزایی فعالیّت‌ها و همکاری‌های‌مشترک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این نشست با اشاره به مطالعات پژوهشگاه‌نیرو در بحث مدیریّت و سیاست‌گذاری انرژی در سطح‌کلان و مصادیق قیمت‌گذاری انرژی در وزارت‌نیرو، انجام فعالیّت‌های مشترک به‌صورت عملیّاتی، میان وزارتخانه‌های‌نیرو و نفت در قالب طرح‌ها و پروژه‌ها، مطرح شد.

در این نشست ​همچنین بهره‌گیری از انرژی‌های‌تجدیدپذیر و توسعه قابل‌ملاحظه در فناوری‌های مربوطه مورد تاکید قرار گرفت و لزوم برنامه‌ریزی در این زمینه در سطح‌ملّی (باتوجّه به‌این‌که گشایش سرمایه‌گذاری مشمول تحریم‌ها نیست) مطرح شد.

در این‌جلسه، با اشاره به‌موضوع استانداردسازی و موضوعات‌تخصّصی دیگر از جمله ارزیابی شایستگی‌ و صلاحیّت‌حرفه‌ای، مدیریّت مصرف‌انرژی، هوشمندسازی، جایگزینی سبدسوخت نیروگاه‌ها، مدیریّت‌کربن، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل، امنیّت داده‌ها و دیگر موضوعات در راستای شکل‌گیری همکاری‌ها و چکیده‌ای از توانمندی‌ها و فعالیّت‌های انجام‌شده در پژوهشگاه‌نیرو ارائه شد.

 

 

نیروگاهیان

بنا بر این گزارش به‌منظور ارتقای سطح تعاملات‌فنّی و کارشناسی‌طرفین، افزایش سطح‌همکاری‌های دوجانبه و هم‌افزایی فعالیّت‌های‌مشترک، بر تداوم برگزاری جلسات‌کارشناسی، در هر حوزه به‌صورت مستقل تاکید شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=113747
  • نویسنده : خدیجه محمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.