3
باحضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران؛

نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های شمال غرب کشور برگزار شد

  • کد خبر : 91481
  • 12 آذر 1401 - 21:46
نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های شمال غرب کشور برگزار شد
"یعقوب محمدمرادی" مشاور وزیر نیرو در نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل از مسئولان خواست، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی به خانواده معظم شهدا اهتمام ویژه داشته باشند و نسبت به جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدا همت بلند و مضاعف داشته باشند.

نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “یعقوب محمدمرادی” مشاور وزیر نیرو در نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل از مسئولان خواست، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی به خانواده معظم شهدا اهتمام ویژه داشته باشند و نسبت به جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدا همت بلند و مضاعف داشته باشند.

وی افزود: اقداماتی مانند نام‌گذاری ابنیه‌ها و مکان‌های اداری کار ارزشمند و خوبی است که می‌تواند پیام درستی از فرهنگ ایثار و شهادت به مخاطبین برساند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در ادامه گفت: این برنامه بهانه‌ای شد یادی کنیم از شهدا و جامعه ایثارگران و در حقیقت بیعت مجددی با اهداف مقدس این عزیزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اصل خواست و هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اگر این مسئولیت را آنطور که شایسته است انجام دهیم، در همه مراحل زندگی و کاری موفق خواهیم بود.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها‌ی بزرگی را برای ملت و کشور عزیز ایران اسلامی انجام دادند، بنابراین باید دغدغه‌های جامعه ایثارگری تا رفع کامل پیگیری شود.

“محمد خانی” ادامه داد: بحث حفظ جایگاه، ساماندهی و ارتقای جایگاه ساختاری کارکنان و فرزندان شاهد و امور ایثارگران موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغ و نشر فرهنگ ایثارگری و شهادت باید یکی از محورهای اصلی امور ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد، گفت:  هدف ما ایجاد فرهنگ و نگاه ایثارگری است و تکریم ارباب رجوع و باری از دوش آنها برداشتن در همین فرهنگ نهفته است.

به گفته وی، شناسایی و تکریم خانواده شاهد و ایثارگر، تقویت بنیه علمی، ریشه‌یابی و حل مشکلات آموزشی، اجتماعی و خانوادگی این افراد باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت آب و فاضلاب در این مسیر وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به حضور کارکنان ایثارگر و فرزندان شاهد در پست‌های مدیریتی اظهار کرد: ما باید شرایط را به صورتی فراهم کنیم تا انتصاب به این گروه باعث افتخار باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست ضمن ارائه برنامه‌ها و اقدامات جامعه ایثارگری صنعت آب و برق استان‌ها توسط رؤسای امور ایثارگران، نسبت به بررسی مشکلات کارکنان ایثارگر پرداخته شد.

درپایان توسط مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از خانواده معظم شهدا و ایثارگر صنعت آب و برق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=91481
  • نویسنده : مصطفی خلیلیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.