1

نشست هم اندیشی مدیران دفاتر سیستم‌های کنترل و انرژی شرکت‌های آب و فاضلاب شرق کشور برگزار شد/ ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 91809
  • 16 آذر 1401 - 4:10
نشست هم اندیشی مدیران دفاتر سیستم‌های کنترل و انرژی شرکت‌های آب و فاضلاب شرق کشور برگزار شد/ ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر در دستور کار قرار گرفت
مدیر دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل شرکت آب و فاضلاب مشهد: بازدید از مرکز پایش و کنترل این شرکت و کارگاه‌های حوزه بهره‌برداری تاسیسات، از دیگر برنامه‌های انجام شده در نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر انرژی شرکت‌های آبفای شرق کشور بود.

مدیر دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل شرکت آب و فاضلاب مشهد از برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر این حوزه خبر داد و گفت: در این برنامه ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا صدقیان” در این‌باره گفت: نشست هم‌اندیشی مدیران پیرامون “بهره‌برداری تجهیزات انرژی‌بر و سامانه‌های اسکادا در تاسیسات آب و فاضلاب” با حضور محمدی، مسئول سیستم‌های کنترل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شریفی، مسئول انرژی شرکت مهندسی آبفای کشور و مدیران دفاتر سیستم‌های کنترل و انرژی شرق کشور به مدت ۲ روز و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به موارد مطروحه در این نشست بیان کرد: ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر و سیستم‌های کنترل از طریق اصلاح ساختار سازمانی، برنامه‌ریزی برای برگزاری آموزش‌های تخصصی و ارتقا و اصلاح دستورالعمل‌های مرتبط از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

 

نیروگاهیان

صدقیان افزود: همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص حوزه مدیریت انرژی و سیستم‌های کنترل در شرکت آب و فاضلاب مشهد ارائه شد.

مدیر دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل شرکت آب و فاضلاب مشهد در ادامه اضافه کرد: بازدید از مرکز پایش و کنترل این شرکت و کارگاه‌های حوزه بهره‌برداری تاسیسات، از دیگر برنامه‌های انجام شده در نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر انرژی شرکت‌های آبفای شرق کشور بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=91809
  • نویسنده : محمدرضا برازنده‌پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.