0
با حضور مجری طرح تولید پراکنده و انرژیهای نو شرکت توانیر برگزار شد

نشست هم اندیشی و رفع مشکلات نیروگاههای تولید پراکنده در برق باختر

  • کد خبر : 133646
  • 27 خرداد 1403 - 14:02
نشست هم اندیشی و رفع مشکلات نیروگاههای تولید پراکنده در برق باختر
زهرا اسماعیل زاده مجری طرح تولید پراکنده و انرژیهای نو شرکت توانیر در این جلسه با بیان اینکه برق منطقه ای باختر از پیشتازان احداث نیروگاههای تولید پراکنده در کشور است،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر ، زهرا اسماعیل زاده مجری طرح تولید پراکنده و انرژیهای نو شرکت توانیر در این جلسه با بیان اینکه برق منطقه ای باختر از پیشتازان احداث نیروگاههای تولید پراکنده در کشور است، از اقدامات این شرکت در پیشبرد طرحهای وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار تابستان امسال قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: با برنامه ریزی مدون و مشوقهایی که برای نیروگاههای تولید پراکنده پیش بینی شده، شاهد رشد چشمگیری در احداث نیروگاهها خواهیم بود.
در این جلسه علی صفری معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق باختر ضمن تأکید بر اهمیت توسعه نیروگاههای تولید پراکنده در جهت تأمین برق پایدار و مطمئن، اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته از سال گذشته تاکنون توسط شرکت توانیر در جهت کاهش مشکلات مرتبط با این حوزه، خوشبختانه اقدامات بسیار مناسبی در جهت اخذ مصوبات مورد نیاز و کاهش مانده بدهی به شرکتهای تولید برق پراکنده صورت گرفته که قطعاً با برنامه های مدون و در دست پیگیری دراین حوزه، مشکلات شرکتهای یاد شده تا حدود زیادی کاسته خواهد شد.
اسماعیل زاده افزود: استفاده از ظرفیت تولید پراکنده، علاوه بر کمک به تأمین برق پایدار، نقش موثری در کاهش تلفات، افزایش کیفیت برق و پایداری شبکه در زمان اوج مصرف خواهد داشت.
سپس حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص چالشها و راهکارهای توسعه نیروگاههای تولید پراکنده در استانهای لرستان، مرکزی و همدان پرداختند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133646

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.