4

نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره ۳ نیروگاه گازی دورود

  • کد خبر : 28726
  • 21 تیر 1399 - 14:08
نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره ۳ نیروگاه گازی دورود
این اقدام با هدف رفع محدودیت‌های تولید رقم خورد.از زمان انتقال و نصب واحد سه در سال ۹۵ مشکل بالا بودن دمای روغن در این واحد وجود داشته که پس از بررسی‌های لازم و در کوتاه‌ترین زمان عملیات نصب آن انجام گرفت.

مروتی، مدیرعامل نیروگاه مفتح همدان از نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره سه نیروگاه گازی دورود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از بازار ،مجتبی مروتی از نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره سه نیروگاه گازی دورود خبر داد و گفت: این اقدام با هدف رفع محدودیت‌های تولید رقم خورد.

وی بابیان اینکه عملیات نصب برج خنک کن دمای روغن در واحد شماره سه این نیروگاه با موفقیت انجام گرفت، گفت: در راستای رفع محدودیت‌های تولید و با تکیه بر توان کارکنان نیروگاه، با اضافه کردن یک دستگاه برج خنک کن افزایش دمای روغن در واحد شماره ۳ محدودیت تولید در این واحد گازی برطرف شد.

مدیر نیروگاه گازی دورود افزود: از زمان انتقال و نصب واحد سه در سال ۹۵ مشکل بالا بودن دمای روغن در این واحد وجود داشته که پس از بررسی‌های لازم و در کوتاه‌ترین زمان عملیات نصب آن انجام گرفت.

نیروگاهیان

مروتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اضافه کرد: مهمترین هدف این مجموعه شکستن رکورد تولید سال‌های گذشته است که امسال با شش برابر شدن تولید در مقایسه با سال گذشته در حال تحقق است.

وی گفت: شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح شامل نیروگاه حرارتی شهید مفتح در همدان به ظرفیت هزار مگاوات و نیروگاه گازی دورود به ظرفیت اسمی ۹۰ مگاوات است که نقش مهمی در تأمین بخشی از انرژی مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور را دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28726

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.