6

نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق ۱۱۴ هزار مشترک سنندجی

  • کد خبر : 75994
  • 09 اردیبهشت 1401 - 14:42
نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق ۱۱۴ هزار مشترک سنندجی
محمدآزاد حسيني گفت: نصب برچسب QR-Code بر روي كنتورهاي برق با هدف صرفه جويي در بهاي برق مصرفي انجام مي شود كه منجر به استفاده بهينه ازسرمايه ها وتاسيسات صنعت برق شده ومديريت مصرف بهينه را دراين صنعت به دنبال خواهد داشت.

مدیر امور برق شمال سنندج گفت: از آغاز اجرای طرح نصب برچسب QR-Code در این امور تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار برچسب برای مشترکین نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، محمدآزاد حسینی گفت: نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق با هدف صرفه جویی در بهای برق مصرفی انجام می شود که منجر به استفاده بهینه ازسرمایه ها وتاسیسات صنعت برق شده ومدیریت مصرف بهینه را دراین صنعت به دنبال خواهد داشت.
مدیر امور برق شمال سنندج با اشاره به اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته در این امور اجرا شده است افزود: در همن راستا تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار برچسب بر روی کنتور برق مشترکین امور برق شمال سنندج نصب شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: با نصب این برچسب ها مشترکین به آسانی می توانند ازطریق دوربین گوشی هوشمند خود به اطلاعات اشتراک دسترسی داشته باشند وبا لمس لینک، قبض برق خود را نیز پرداخت نمایند.

 

 

نیروگاهیان

حسینی بیان کرد:همچنین شهروندان ازطریق تهیه عکس یا فیلم ازکنتور وتکنولوژی پردازش تصویرمی توانند کنتورخود را قرائت کرده وقبض میان دوره تهیه کنند.
وی گفت: مقرر است تاپایان شهریور ماه سال جاری برچسب QR-Code برروی کنتور برق تمام ۱۲۱ هزار مشترک موجود در امور برق شمال سنندج اعم ازبخش های خانگی ،تجاری،عمومی،کشاورزی وصنعتی نصب شود.
مدیر امور برق شمال سنندج به رویکرد این مدیریت مبنی برالکترونیکی شدن خدمات وحذف مراجعات حضوری تاکید کرد و اظهار داشت: کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به شرکت و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین و متقاضیان انشعاب برق را در سطح استان از دیگز مزایای اجرای این طرح است.
حسینی در پایان گفت: با توجه به اینکه نخستین اطلاعات پایه برق مشترکین ، شماره شناسایی است لذا نصب برچسب های شناسایی مشکل مشترکان به ویژه مستاجرین ومالکان درجابجایی ها برطرف خواهد شد وبه راحتی باهم تسویه حساب می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=75994
  • نویسنده : كوهسار رسولي تبار
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه خبري توانير

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.