8

نصب بیش از۳۰۰ اصله پایه بتنی درنقاط حادثه خیز شبکه برق اهواز

  • کد خبر : 16156
  • 07 بهمن 1398 - 14:32
نصب بیش از۳۰۰ اصله پایه بتنی درنقاط حادثه خیز شبکه برق اهواز

به منظورافزایش تاب آوری و پایداری بیشتر، بیش از سیصد اصله پایه بتونی فشارمتوسط در نقاط حادثه خیز و حساس شبکه برق کلانشهر اهواز نصب شد.   بیشتر بخوانید وضع خطرناک تیر برق در شهرستان نکا + فیلم وضع خطرناک تیر برق در روستای «کچولی» سقوط ۷ تیر چراغ برق در دوگنبدان   نیروگاهیان به […]

به منظورافزایش تاب آوری و پایداری بیشتر، بیش از سیصد اصله پایه بتونی فشارمتوسط در نقاط حادثه خیز و حساس شبکه برق کلانشهر اهواز نصب شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز،مدیرعامل این شرکت اظهارداشت: قدمت بالای شبکه برق کلانشهراهواز و کم عرض بودن برخی معابرمحدودیتهایی برای تعویض پایه های فرسوده ایجاد کرد که با برنامه ریزی کوتاه مدت هفتگی، تا پایان اسفندماه ۴۰۸ پایه فرسوده در نقاط حادثه خیز و پرتردد شهرستان جمع آوری می شود و تاکنون تعداد۳۲۳ اصله تعویض شده است.

حسن کریمی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت پایداری شبکه برق در قالب طرحی تحت عنوان ۹۸۵۱ در ماههای پایانی سال جاری،مقرر شدهرمنطقه درطول هفته تعداد سه اصله پایه فرسوده را از نقاط حساس شبکه تعویض کند که در مجموع ۵۱ اصله پایه سهم هر منطقه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: کاهش میزان خاموشی، افزایش تاب آوری شبکه و تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی در سال، نیازمند داشتن برنامه ریزی دقیق و مستمر است که در این ارتباط با دقت نظر در زمانبندی شروع و پایان پروژه و رصد دقیق عملیاتهای درحال انجام، اهداف چشم انداز دنبال می شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل توزیع برق اهواز تصریح کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری تا پایان دیماه همزمان با انجام پروژه های عادی و سالانه شرکت، تعداد ۳۲۳ اصله پایه فرسوده که احتمال بروز حادثه دارند از نقاط مهم و حساس جمع آوری و متناسب با نیاز، پایه جدید نصب شد که علاوه بر افزایش پایداری، به زیبا سازی مبلمان شهری نیز کمک شایانی داشته است.

کریمی اعتبار این پروژه تا پایان دیماه را ۲۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16156

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.