4

نصب بیش از ۲۰۰ هزارمتر کابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز

  • کد خبر : 51639
  • 19 خرداد 1400 - 22:43
نصب بیش از ۲۰۰ هزارمتر کابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز
"علی عیداوی" با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای افزايش سطح پايداري، كاهش تلفات انرژي و نوسازی و بهسازی شبکه، از آبان سال 99 لغایت خردادماه سال‌جاری 207 هزار و 687 مترکابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز نصب شده است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای افزایش رضایت‌مندی، تحقق اهداف طرح ملی کاهش تلفات و حفظ پایداری شبکه برق بیش از ۲۰۰ هزارمتر کابل خودنگهدار جایگزین شبکه سیمی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی عیداوی” با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای افزایش سطح پایداری، کاهش تلفات انرژی و نوسازی و بهسازی شبکه، از آبان سال ۹۹ لغایت خردادماه سال‌جاری ۲۰۷ هزار و ۶۸۷ مترکابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز نصب شده است.
وی افزود: افزایش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات این شرکت، ارتقای سطح ایمنی در مقابل حوادث الکتریکی، حفظ و زیباسازی مبلمان شهری، ملاحظات زیست محیطی (جلوگیری ازقطع درختان متداخل درشبکه) و کاهش امکان استفاده غیرمجاز از برق از جمله اولویت‌های مهم دیگری که طی این عملیات‌ها در دستور کار قرار داشت.

 

نیروگاهیان

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار در شبکه‌های توزیع برق کاهش میزان سرقت از شبکه را نیز به‌دنبال دارد که این خود عامل مهمی در کاهش خاموشی و جلوگیری از تحمیل هزینه به شرکت‌ها است.
عیداوی درخصوص میزان تجهیزات به‌کار رفته و همچنین مقدارسیم مسی جمع آوری شده یادآور شد: فرایند تعویض سیم به کابل با جدیت درحال پیگیری است و طی این عملیات‌ها در مجموع ۱۵۱ هزار و ۲۵۵ تن سیم مسی نیز جمع آوری شد.
معاون مهندسی برق اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها را ۲۹۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=51639
  • نویسنده : علیرضا شکرخدایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.