5

نصب بیش از ۳۰۰۰ کنتور هوشمند برق در اردبیل

  • کد خبر : 9664
  • 06 آذر 1398 - 11:32
نصب بیش از ۳۰۰۰ کنتور هوشمند برق در اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از نصب ۳۱۳۷ کنتور هوشمند فهام در استان اردبیل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن محمدی” گفت: این کنتورها در راستای اهداف صنعت برق ایران جهت ایجاد شبکه هوشمند انرژی و طرح ملی فرا سامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از نصب ۳۱۳۷ کنتور هوشمند فهام در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن محمدی” گفت: این کنتورها در راستای اهداف صنعت برق ایران جهت ایجاد شبکه هوشمند انرژی و طرح ملی فرا سامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی، نصب شده‌ اند.

وی میزان سهمیه تعیین شده نصب کنتورهای فهام را برای شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ۳۸۰۳ دستگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۳۱۳۷ دستگاه کنتور هوشمند در سطح شرکت، برای مشترکان دیماندی نصب شده و تا پایان سال نیز ۱۲۵۰ دستگاه دیگر نصب خواهد شد که بیشتر از سهمیه تعیین شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9664

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.