7

نصب بیش از ۵۰۰۰ کنتور هوشمند برق در اهواز

  • کد خبر : 81145
  • 20 تیر 1401 - 11:44
نصب بیش از ۵۰۰۰ کنتور هوشمند برق در اهواز
"عبدالحمید عباس شیاری" مجموع کنتورهای هوشمند شبکه برق اهواز را 16091 دستگاه دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های مدیریت مصرف و به منظور افزایش کنترل‌پذیری، بهبود کیفیت ولتاژ و اجرای طرح فهام، این تعداد کنتور از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح شبکه برق اهواز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور افزایش کنترل‌پذیری شبکه برق و اجرای طرح فهام، بیش از پنج هزار کنتور هوشمند، برای مشترکان پرمصرف این شهر نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید عباس شیاری” مجموع کنتورهای هوشمند شبکه برق اهواز را ۱۶۰۹۱ دستگاه دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های مدیریت مصرف و به منظور افزایش کنترل‌پذیری، بهبود کیفیت ولتاژ و اجرای طرح فهام، این تعداد کنتور از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح شبکه برق اهواز نصب شده است.

وی افزود: نصب کنتورهای هوشمند این امکان را برای مشترکان فراهم می‌کند تا با وارد کردن رمز کاربری و عبور، اطلاعات برق مصرفی خود را به صورت روزانه پایش و مدیریت نمایند و همچنین قبض میان دوره‌ای خود را از طریق سایت مذکور دریافت و هزینه‌های برق خود را مدیریت نمایند.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، بیان کرد: این شرکت به منظور کمک به شفافیت و افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های مدیریت مصرف با پایش مستمر اطلاعات ولتاژ تحویلی به صورت روزانه از طریق مرکز پایش انرژی، برای بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکان نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۷۰ کنتور هوشمند برای چاه‌های کشاورزی نصب شده و بسته‌های پیشنهادی و تشویقی به کشاورزان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، اظهار داشت: این شرکت دارای ۱۱ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور و ۶۱۰ هزار مشترک فعال است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=81145
  • نویسنده : علیرضا شکرخدایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.